Stoltmai mamma:) Skrevet 9. mai 2008 #1 Skrevet 9. mai 2008 Hadde i går kveld masse kynnere/tak i mage og rygg,varte i 10-15 sekunder så kom d nye etter noen minuter, men det som er problemet er at jeg har ikke kjent noe bevegelser i magen siden i går, pleier alltid å kjenne ho når jeg legger meg, spsielt når jeg ligger på sidene, men ingenting, har vært oppe i 1 time nå, men fremdelses ikke kjent noe... Har termin om 4dager, så lurte på om noen av dere hadde opplevd at det er stille før stormen????? Håper på mange svar
Habiba Skrevet 9. mai 2008 #2 Skrevet 9. mai 2008 jeg kan ikke huske det,men ville absolutt tatt kontakt med føden som man bør når det ikke er liv eller når det er en stor forandring i bevegelse mønsteret
Caramell, 3-barns mamma! Skrevet 9. mai 2008 #3 Skrevet 9. mai 2008 Prøv og drikk noe kaldt, masser magen litt... kjenner du fortsatt ingenting, ville jeg seriøst kontaktet føden.. Babyen min er også veldig stille, men bruker å få et lite dytt hvis jeg styker den lit hardt..
fagremøy med ♥♥♥♥ Skrevet 9. mai 2008 #4 Skrevet 9. mai 2008 ville kontakteet føden...prøv å legg deg ned å slapp av og drikk ett stort kaldt glass vann,pleier å hjelpe meg om babyen er rolig....
Stoltmai mamma:) Skrevet 9. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 9. mai 2008 Hei... har vært på føden, alt va fint, tok ikke lange tida før sparka kom, typisk det.. men veldig glad for at alt var bra med snuppa mi, det ble også registrert noen sammentrekninger, så håper det tar seg opp, merket litt til og fra siden i går kveld..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå