LilleVilleVilja Skrevet 9. mai 2008 #1 Skrevet 9. mai 2008 "Flere personer sier til VG at 29-åringen kan bli voldsom og forandre personlighet når han er beruset. Han er tidligere dømt for vold i beruset tilstand." Hvordan i svarte h**** kan en sånn fyr få foreldreretten til datteren sin? Blir så sint at dert holder på å koke over her. Stakkars, stakkars moren til jenta, dette er så forferdelig og grusomt!!! I tillegg har han truet den 19 år gamle eksen sin sist uke, og politiet har bedt om besøksforbud for moren og den nye samboeren for ei stund siden. Høres jo ut som en stabil og fin far det der...
Mille** Skrevet 9. mai 2008 #2 Skrevet 9. mai 2008 Man kan jo lure på hvordan mora til den stakkars jenta er når han før foreldreretten framfor henne......huff, grusomt!!
mummimammo gleder seg til jul Skrevet 9. mai 2008 #3 Skrevet 9. mai 2008 Ijegn sier jeg det og advarer mot å diskutere ting som kommer opp i skane i media. Hvem vet hva som er sant, la oss se hva som blir sagt når saken kommer opp.Media styrer på og lager de historiene de vil, en fjør blir til 500 000 høns..
Gjest Nydelige Christina+spire! Skrevet 9. mai 2008 #4 Skrevet 9. mai 2008 Jeg er faktisk enig med mummi..hvordan vet dere at hennes biologiske mor ikke var like gal?? Kansje hun ikke evnet seg og ta vare på datteren i det hele tatt?? For all del..jeg forsvarer ikke denne mannen, han er jo SYK men....
Gjest Rebel & frøken ledning Skrevet 9. mai 2008 #5 Skrevet 9. mai 2008 Og det som står i VG sluker man selvfølgelig rått. Du er klar over at VG er en tabloidavis som liker å fyre oppunder, ikke sant?
Gjest Skrevet 9. mai 2008 #6 Skrevet 9. mai 2008 Umulig nå stå på utsiden når man ikke kjenner vedkommende og peke skyld hit og dit, det som er klart er at systemet har svikta denne jenta og det endte med en tragedie..for flere familier og et lokalsamfunn som er rysta og i sorg. Husk, for alt vi vet kan det være pårørende til jenta/familien til ene eller andre part her på disse sidene.
LilleVilleVilja Skrevet 9. mai 2008 Forfatter #7 Skrevet 9. mai 2008 Klart jeg vet det MEN han har faktisk drept datteren sin. Da er det kanskje ikke utenkelig å tro at han har vært ustabil i forkant? Påstår heller ikke at moren er en helgen, for det aner jeg ingenting om. Men han er voldsdømt, og har fått foreldreretten, DET reagerer jeg på.
mummimammo gleder seg til jul Skrevet 9. mai 2008 #8 Skrevet 9. mai 2008 men du kan ikke ivte at han er voldsdømt? osv. dette r ting som blir skrevet i media, de er jo ikke de sikreste kildene i verden
sydilla Skrevet 9. mai 2008 #9 Skrevet 9. mai 2008 I følge min svigermor så har denne fyren tross kiipe familieomstenigheter skikket seg ganske bra. Så jeg vet ikke helt hva jeg skal tro om det som står i VG... enig med mumimammo
Gjest Rebel & frøken ledning Skrevet 9. mai 2008 #10 Skrevet 9. mai 2008 Du aner ikke hva som har skjedd. Han har innrømmet drapet, men ikke straffeskyld. Tolker det dithen at drapet ikke var med vilje. Hvordan det da skjedde er ikke vits i å spekulere i. Voldelige er det mange som er. Så spørs jo det hva de mener med voldelig da. Kanskje han har fått en bot for å sloss på fylla som 18-åring. Uansett hva som er skjedd syns jeg det er forferdelig når folk skal begynne å spekulere i alt. Vi har aldri all info om en sak - spesielt når VG er vår eneste kilde. Syns det er kvalmende at VG spekulerer også, jeg (og alle andre medier). Det er jo nasjonal heksejakt i en sak der vi har veldig lite konkret informasjon.
mummimammo gleder seg til jul Skrevet 9. mai 2008 #11 Skrevet 9. mai 2008 takk. jeg ha rlaget et eget innlegg der jeg står opp for å la denne saken få ligge i fred i dette forum..
LilleVilleVilja Skrevet 9. mai 2008 Forfatter #12 Skrevet 9. mai 2008 "Politiet sier 5-åringen er drept av flere slag i hodet med stump gjenstand" TV2 Beklager hvis det støter dere at jeg hisser meg opp over en så jævlig sak, men da får dere heller la være å lese innlegget. Overskriften var ganske klar og tydelig. Her er det full mulighet til å skygge unna. I stedet for å skrive innlegg og lage nye tråder selv
ღhælgelainnღ Skrevet 9. mai 2008 #13 Skrevet 9. mai 2008 Er enig i at man ikke skal sluke alt som står i tabloid avisene. De skriver noe av det som er sant + litt til. Men uansett hva som faktisk har skjedd, så kan ingenting forsvare hva han har gjort. Ingen normal person slår ihjel sin egen lille datter, sin såkalte øyensten. Han fortjener absolutt ingen forståelse og sympati. Hun har ikke bedt om å komme til denne verden og hun var ikke skyld i hans problemer. Hvis han hadde det så fælt, hvorfor måtte han dra henne med seg i dragsuget. Kunne han da ikke heller bare tatt sitt eget liv og skånet henne?
Gjest Rebel & frøken ledning Skrevet 9. mai 2008 #14 Skrevet 9. mai 2008 Han har ikke innrømmet straffeskyld. Det er jo mulig at noe av følgende har skjedd: - sinnsyk i gjerningsøyeblikket - ulykke som han var skyld i Men så er jeg også veldig for at man er uskyldig til det motsatte er bevist. Er også for personvern i sånne saker, av hensyn til alle parter, noe det ikke er i det hele tatt. det florerer jo med bilder av hele familien.
sydilla Skrevet 9. mai 2008 #15 Skrevet 9. mai 2008 nei, for syke mennesker fortjener ikke sympati? Jeg forsvarer på ingen måte retten til å ta livet av ungene sine på grusomste vis, men noen ganger så er faktisk ikke verden svart/hvit!!!! De færreste friske mennesker gjør slike ting, så det kan jo indikere at det faktisk er noe galt med psyken til folk som gjør sånt...
mummimammo gleder seg til jul Skrevet 9. mai 2008 #16 Skrevet 9. mai 2008 kan vi ikke bare la saken ligge. jeg har laget en tråd hvir jeg oppfordrer til det. jeg sier ikke han skal ha forståelse og sympati, men jeg synes det blir feil at vi skal diskutere spekulasjonr som kommer opp imedia. denne mannen kan ha væt alvorlig syk feks.
ღhælgelainnღ Skrevet 9. mai 2008 #17 Skrevet 9. mai 2008 Jeg tror ikke akkurat man slår ihjel sin datter med en slegge ved et uhell/ulykke.
Gjest Rebel & frøken ledning Skrevet 9. mai 2008 #18 Skrevet 9. mai 2008 Ja, akkurat! Jeg har sett hva psykoser kan gjøre med folk, og man er virkelig ikke alltid tilregnelig. Du vet faktisk ikke om han så har drept datteren med vilje av en grunn som for han var god. Det er dumt at folk skal dømme ukjente utifra sin egen virkelighetsoppfatning.
ღhælgelainnღ Skrevet 9. mai 2008 #19 Skrevet 9. mai 2008 Da håper jeg virkelig at denne saken kan få i gang en større debatt om hvordan systemet fungerer (eller ikke fungerer), som skal kunne fange opp slike saker og kunne hjelpe mennesker i en desperat situasjon og som kanskje er psykisk syke - FØR de utfører en slik grusom handling.
mummimammo gleder seg til jul Skrevet 9. mai 2008 #20 Skrevet 9. mai 2008 ja men alle spekulasjonenne omkring foreldre rett og voldsdømt liksom. saken ryster meg også, veldig, men vi må la saken ligge, det gjør ingen noe godt at vi diskuterer det her inne med den lille inoformasjonen vi har..
sydilla Skrevet 9. mai 2008 #21 Skrevet 9. mai 2008 systemet fungere slik at dersom du ikke har en alvorlig psykisk siuasjon så er det min 8 mnd ventetid på å komme til psykolog ell....
cherry coke Skrevet 9. mai 2008 #22 Skrevet 9. mai 2008 Hvorfor forstå folk i hjel? Det er da helt naturlig at ord som jævel ol dukker opp når en mann har forvoldt et barns død? Jeg vet at alle har rett på et forsvar og at man ikke er skyldig før det motsatte er bevist. Og jeg håper for guds skyld at dette ikke var foresettelig. Men at man kan bli forbannet og trist over en sånn sak, ja det har jeg all forståelse for.
sydilla Skrevet 9. mai 2008 #24 Skrevet 9. mai 2008 sitat fra Dagbladet nett "29-åringen er tidligere dømt i en voldssak som ikke har relevans for det han nå er siktet for. Les også: - Han er en kjempekoselig gutt som har hatt sine problemer for mange år siden"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå