gærne ko Skrevet 9. mai 2008 #1 Skrevet 9. mai 2008 Såg i et innlegg her i dag noken som snakka om en solkrem fra forever living som skal vere så bra. Har aldri hørt om merket før, men har en sønn som får allergisk reaksjon på alle solkremer han har prøvd hittil, spesielt i ansiktet. (Også babyline sin, ja!) Så tenkte eg kunne prøve denne, men kor selges den? Var inn på heimesida og det såg ut som den blir solgt mest gjennom privatpersoner, ikkje butikk. Er det mulig å få tak i denne i Trondheim?
Mockanin Skrevet 9. mai 2008 #2 Skrevet 9. mai 2008 For ever living er sånn dere homeparty greier. Jeg er selv distributør men kun for å kunne handle til eget og venners forbruk. Har aldri sånne tema kvelder selv. Ikke har jeg fått brukt så mange av produktene selv heller egentlig og solkremen har jeg ikke noen erfaring med, men har hørt mye bra om den. Se på nettsidene dems om det er noen mulighet for at dem kontakter deg så kan du jo ha en såkaldt temakveld hos deg. Eller så kan du si i fra til meg om du vil ha denne solkremen så kan jeg evt. bestille til deg når jeg nå skal bestille derfra. Er nemlig helt avhengig av lebepomadem dems. Den er den beste av alle jeg noen sinne har prøvd. Har faktisk fått redusert antall munnsårutbrudd etter at jeg begynte med den.
gærne ko Skrevet 9. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 9. mai 2008 Vil ikkje ha sånn temakveld sjølv, helst. Men er veldig interessert i å prøve solkremen. Og det hørtest veldig interessant ut med den lebepomaden. Veit du prisen på solkremen og lebepomaden?
Mockanin Skrevet 9. mai 2008 #4 Skrevet 9. mai 2008 Har ikke prisene i hodet nå. Forsøker å komme meg inn på nettsidene dems nå, men det er sperret for alt mulig rart på jobben her. Kan du sende meg en mailadresse på pm så kan jeg kontakte deg der når jeg har funnet ut av dette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå