¤mamma¤ Skrevet 9. mai 2008 #1 Skrevet 9. mai 2008 Fikk svar på prøvene som ble tatt 5+6 mai, og sykepleieren sa det var veldig svakt resultat, så hun skulle be legen ringe senere.... 231 første dagen og 360 (tror jeg neste dag). Er litt bekymret fordi jeg hadde MA sist, og jeg har liksom ingen symptomer denne gangen...
;)Renate&Gabriel+lillesøster;) Skrevet 9. mai 2008 #2 Skrevet 9. mai 2008 De sier vel at hcg nivået skal fordobles annen hver dag.. Så om du hadde 231 første dagen, og 360 dagen etter, så syns ikke jeg det var så gale? De burde jo målt dagen etter der igjen også da, for å sjekke:) Trodde ikke det var så vanlig å måle hver dag.. Vet ikke om det var noe til svar det her, men masse lykke til i alle fall;) Håper alt står bra til;)
;)Renate&Gabriel+lillesøster;) Skrevet 9. mai 2008 #3 Skrevet 9. mai 2008 Glemte å skrive at hcg nivået slutter å doble seg fra uke 8-10 og da legger seg sånn ca på 20000 resten av svangerskapet:)
¤mamma¤ Skrevet 9. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 9. mai 2008 Takk for svar! Ja, det var sykepleieren som hadde tatt feil mht test-dagene. Jeg påpekte at testene skulle tas annenhver/hver tredje dag, men hun sa det var greit med to dager etter hverandre. Legen ringte og sa det var helt grei stigning på bare 1 dag, så tidlig etter EL....Fikk time til innvendig UL 26.mai, så da håper jeg å se et hjerte som slår!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå