Tiger of trøndelag Skrevet 9. mai 2008 #2 Skrevet 9. mai 2008 Liker Tuva og Kaja godt! De andre to liker jeg ikke noe spesielt.
Koseklompen Skrevet 9. mai 2008 #3 Skrevet 9. mai 2008 Liker Kaja og Tuva Pia og Camilla liker jeg ikke i det hele tatt
Mille** Skrevet 9. mai 2008 #5 Skrevet 9. mai 2008 Liker alle egentlig, spesielt det siste, høhø... ;o)
viktorogmilla Skrevet 9. mai 2008 #6 Skrevet 9. mai 2008 Liker Kaja og Camilla godt. Tuva får jeg av en eller annen grunn assosiasjoner til ullpledd, tovet tøy og sånt av.. Merkelige greier:) Pia er søtt på ei lita jente, men synes ikke det passer så godt på voksne.
cherry coke Skrevet 9. mai 2008 #8 Skrevet 9. mai 2008 Liker godt Pia, og Kaja er heller ikke så værst. De to andre liker jeg ikke.
mamma&urokråka Skrevet 9. mai 2008 #10 Skrevet 9. mai 2008 Jeg heter jo Camilla så er litt lei navnet. Blir jo det når man hører det hver dag.. Liker best Kaja og Pia, Tuva begynner å bli oppbrukt syns jeg.. Samme som Christine/Christian på 80-tallet..
Gjest Skrevet 9. mai 2008 #13 Skrevet 9. mai 2008 Pia - Pia Haraldsen. Dessuten litt "kallenavn". Liker ikke. Kaja - For søtt for min del - men pent. Tuva - Tøft og pent samtidig. Camilla - Helt nydelig. Synd det er en del brukt. Liker Camilla og Tuva best.. Hva med Milla eller Frida?
Har ei tulle med øyne blå <3 Skrevet 9. mai 2008 #14 Skrevet 9. mai 2008 Pia - liker ikke Kaja - fint Tuva - fint Camilla - liker ikke
ikke akkurat struttepupp! Skrevet 9. mai 2008 #15 Skrevet 9. mai 2008 Pia- det heter hunden til min bestemor Kaja- syns jeg er kjempefint! Tuva- litt rart navn, men helt ok Camilla- veldig vanlig navn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå