*Urolig* Skrevet 9. mai 2008 #1 Skrevet 9. mai 2008 For et vær! Jeg tenkte jeg skulle få litt farge idag jeg
balsam Skrevet 9. mai 2008 #2 Skrevet 9. mai 2008 huff... *ønske!!!** men holder på å stryke med i varmen nå når jeg er så svær! så jeg holder meg unna den verste sola...
ape Skrevet 9. mai 2008 #3 Skrevet 9. mai 2008 Nei:( Ikke før 15 tiden i allefall. Inne å skriver i dag. Ser nesten ingenting av det som står på skjermen hvis jeg sitter ute å skriver.... Kos dere ute;)
Gjest Rebel & frøken ledning Skrevet 9. mai 2008 #4 Skrevet 9. mai 2008 Skal på jobb, men jobber mye ute=) (gartner)
♥Cherrypie♥ Skrevet 9. mai 2008 #5 Skrevet 9. mai 2008 ohhhh yez! har vært ute hver dag på trilletur med snuppa! har fått farge allerede, da slipper jeg ta sol til 17 mai:) er kjekt med litt farge! deilig vær!=)
Mille** Skrevet 9. mai 2008 #6 Skrevet 9. mai 2008 Hvis du sender sola denne veien så!? Pluss litt mer varme, sånn ca 15 grader til kanskje. ;o) Her regner det, skal på shopping. :oD
noLadyjustME Skrevet 9. mai 2008 #7 Skrevet 9. mai 2008 Jepp,er på vei ut dørå nuh..skal gå laang tur, og finne en flott plass å raste litt;) Jippi,blir så glad dette veret!!
mummimammo gleder seg til jul Skrevet 9. mai 2008 #8 Skrevet 9. mai 2008 Skal rigge meg til når jj kommer inn på hytten ja. m¨bare pakke og hente mannen p åjobb, så skal de soles til mandag kveld. jippi
gifteklar gravid og kvalm Skrevet 9. mai 2008 #9 Skrevet 9. mai 2008 vi skal skal pakke en kurv med reker og dra og kose oss på stranda senere, deilig!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå