Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde tenkt meg en lengre pause egentlig, men avstanden fikk meg til å skjønne at det tross alt er aller mest bra her inne! Derfor er jeg tilbake. Aktiviteten har vært lav her en stund, kanskje naturlig med sol over hele Sør-Norge, men det kommer vel dessverre en og annen regnværsdag også...

 

Sola skinner på mitt sted i dag, snart skal minstesnupp fotograferes og så skal jeg drikke kaffe på tebekaa's terrasse. Det er deilig med sol og permisjon :-D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fint at du er tilbake!

 

Nyt dagen med kaffe hos tebekaa. Kos dere

 

Jeg sitter på toppen av en strykehaug og vet ikke riktig hvilken ende jeg skal begynne i...

 

Armene er 3 meter lange etter å ha trillet altfor mye singel i går..

 

Ha en flott dag

 

Klem

Skrevet

Jeg er glad for at din pause er over, og min ble jo aldri noe av hehe..... en gang dibber alltid dibber... :-)

 

kos deg med bilder og kaffe og alt

jeg tror jeg skal putte nyeste babyen i vogna si og gå soltur i nærleika :-)

Skrevet

weee! så godt at du er tilbake! veldig bra at du fokuserer på det positive og overser det ikke fullt så positive :-)

 

sol og permisjon er en fantastisk kombinasjon - skulle ønske det var meg :-)

 

ha en fantastisk dag!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...