Maud Skrevet 9. mai 2008 #1 Skrevet 9. mai 2008 Hadde tenkt meg en lengre pause egentlig, men avstanden fikk meg til å skjønne at det tross alt er aller mest bra her inne! Derfor er jeg tilbake. Aktiviteten har vært lav her en stund, kanskje naturlig med sol over hele Sør-Norge, men det kommer vel dessverre en og annen regnværsdag også... Sola skinner på mitt sted i dag, snart skal minstesnupp fotograferes og så skal jeg drikke kaffe på tebekaa's terrasse. Det er deilig med sol og permisjon :-D
Gjest Skrevet 9. mai 2008 #2 Skrevet 9. mai 2008 Fint at du er tilbake! Nyt dagen med kaffe hos tebekaa. Kos dere Jeg sitter på toppen av en strykehaug og vet ikke riktig hvilken ende jeg skal begynne i... Armene er 3 meter lange etter å ha trillet altfor mye singel i går.. Ha en flott dag Klem
dritgrei hei hei! Skrevet 9. mai 2008 #3 Skrevet 9. mai 2008 Jeg er glad for at din pause er over, og min ble jo aldri noe av hehe..... en gang dibber alltid dibber... :-) kos deg med bilder og kaffe og alt jeg tror jeg skal putte nyeste babyen i vogna si og gå soltur i nærleika :-)
iznogood Skrevet 9. mai 2008 #4 Skrevet 9. mai 2008 weee! så godt at du er tilbake! veldig bra at du fokuserer på det positive og overser det ikke fullt så positive :-) sol og permisjon er en fantastisk kombinasjon - skulle ønske det var meg :-) ha en fantastisk dag!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå