Gå til innhold

Jævla lindorff.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde en gammel b etalingsanmerkning på meg fra mange år siden som jeg endelig har gjort opp, så det er jo min feil, men jeg gjorde opp på MANDAG! og de har ikke registrert den som gjort opp før idag så anmerkningene går ikke bort før uti neste uke, helvete, jeg som skal i banken for å søke lån på onsdag .-(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dersom Lindorff har slettet, så ring kredittinformasjonsselskapene og be de slette umiddelbart, eller ta med kvittering i banken så de ser det er betalt.

Det er elektronisk så det kan slettes på dagen.

Skrevet

Hei tillab. De sa saken blir avsluttet hos de i natt, jeg skal i banken onsdag, kan jeg ringe tirsdag og si de må slette? En venn av meg sa at det tok tre dager fra lindorff sendte ut til det ble slettet hos creditinfor, lindorff og dun&bradstreet? hjelp! :/ vil ha det lånet

Skrevet

Men kanskje derfor eksen til en veninne får tilbud om stadig nye kredittkort, like etter at han har gjort opp sin tidligere kredittkortgjeld. Virkelig pågående markedsføring.

Skrevet

Hva med å si ""jævla dumt av meg selv at jeg ikke gjorde opp gjelden før jeg absolutt måtte og jeg trengte et reint rulleblad for å få mer gjeld"...

....hvis det gjør at du føler deg bedre så kan du jo gå rundt å sette skylda på "jævla Lindorff"....de som du har skyldt penger i mange år, har vel sikkert hatt noen "gode" ord å si om deg også:-)

.

Skrevet

Hæ? Så usaklig å si noe sånt. Tenk om hun har hatt betalingsproblemer eller har vært helt uenig i gjelden eller rett og slett bare ikke har gjort det?

De skal jo faktisk slette det med en gang pengene kommer inn.

Skrevet

Usakelig??

"Tenk om hun har hatt betalingsproblemer"...hvis det er tilfelle så er jo gjelden grei, og forvente at hun som da har brukt flere år på å gjøre opp sin gjeld, skal forvente at ting skjer i løpet av natten, når hun bestemmer seg for å skaffe seg mer gjeld, er vel litt drøyt. Det er vel endel registre som skal ha beskjed og da er vel ikke 3 dager beh. tid så veldig urimelig.

"har vært helt uenig i gjelden eller rett og slett bare ikke har gjort det?"

Jeg skjønte ikke den siste delen på setningen din "eller rett og slett bare ikke gjort det". " har vært helt uenig i gjelden". Mener du seriøst at folk som er uenig i gjelden sin har en god grunn til ikke å betale den. Det må jo i såfall være et forliksråd, namsmann eller en annen rettsinstans som pålegger en person et gjeldsansvar og når det er bestemt og noen blir pålagt å betale gjelden, så må man vel gjøre opp enten man liker det eller ikke....

Skrevet

Lindorff kan også ringe kredittonformasjonsselskapene og få det slettet på dagen, dersom du treffer noen som er litt samarbeidsvillige.

Når brevet er sendt så skal det jo også behandles hos mottaker og deri ligger denne forsinkelsen.

Jeg ville satset på mas per telefon så du er sikker jeg.

OG dersom den er registrert hos alle tre så får du vedkommende du prater med til å ringe alle tre for deg, sørger for at du får nevn eller direktenummer til vedkommende og ringer igjen for å dobbeltsjekke at det er i orden etterpå.

(ring da selv og sjekk det er blitt gjort, alle tre er veldig ålreite når man tar kontakt med dem, har nemlig gjort dette en del i min gamle jobb!)

Skrevet

Men jeg skjønner ikke, de har jo fått pengene for "lenge" siden, så hvorfor har de ikke behandlet ferdig før idag.

Er det noe bevis jeg kan gi de tre byråene? Herrefred så dumt dette har vært av meg!

Jeg fikk nemlig høre at alt ble slettet 3 dager etter pengene var kommet inn men det stemmer jo ikke.. Nå er jeg redd igjen, tenk om jeg ikke får lån med mannen :-(

Skrevet

Jeg for min del ble ikke kreditsjekka i det heletatt da jeg tok opp boliglån. Ikke sikkert de gjør det...

Du kan jo også uansett forklare situasjonen og kanskje be banken ringe Lindorff? Om ikke kan du vel bare gå tilbake i nesteuka.

Skrevet

jeg har alltid blitt kredittsjekket når jeg har tatt opp lån, så ville aldri ha gamblet på dette.

Kan dere utsette møtet i banken da?

Skrevet

Det traller- aller enkleste og minst ubehagelige er vel å utsette møtet i banken en dag eller to vel? :) Det er så dritkjipt å ringe om sånne ting, er jævlig nok å skylde penger til et inkassoselskap om man ikke må trygle dem om å slette alle spor etter sin egen idioti..

Hilsen ei som var sammen med en økonomisk slusk...

Skrevet

Jeg ble heller ikke kreditsjekka da vi tok opp lån sist. Og det lånet er på fem mill... Så om du har møte med banken får du heller fortelle hvordan økonomien er i dag, mtp lønn og andre faste utgifter eller lån.

Gjerne ta med dokumentasjon som lønnsslipp eks?

Skrevet

Hvordan vet dere at dere ikke ble kredittsjekka? Man får ikke alltid brev når det er banken som gjør det, (boliglån etc) - jeg fikk det ikke da jeg fikk 1,5 mill i lån til hus, men jeg vet jo at de sjekka meg fordet.

Skrevet

Når Lindorff har somlet synes jeg det bare er rett og rimelig og på sin plass med litt mas.

De gjør ikke den jobben de skal når oppgjøret er mottatt, de er faktisk veldig dårlige på det, selv med eget kredittinformasjonsselskap på huset!

Så det er faktisk til fordel for alle parter med litt mas når noen ikke har gjort den jobben de skal!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...