Gå til innhold

Jobber litt..


blondie30

Anbefalte innlegg

Ja ikke ferdig med permisjon, men inne å jobber en uke nå (litt krise på jobben) Å syns det er utrolig slitsomt skal jeg være ærlig.. Oppe kl 6 og skal ha 3 unger av gårde rene, pene og mette :) Å så får jeg forferdelig dårlig samvittighet.. Syns minsten er altfor liten til å være borte fra Mamma hele dagen.(selv om han har det kjempe fint hos Mormor ). huff... Siste dagen nå da... Men det går fort til høsten dere, å jobb igjen. Vi må virkelig nyte å være hjemme nå.. Flere som gruer seg ? Å er det noen som har tenkt å være hjemme lenger ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff.. ja jeg gruer meg til å begynne igjen.. Blir nok tøft, skal bare jobbe 4 dager da men... Er glad jeg bare har en unge.. hehe... Er nok litt styr å få alle avgårde...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynner å jobbe igjen om 2 1/2 uke, da overtar mannen permisjon så han å får ævrt hjemme litt med gullet. Men GUD FADER som jeg gruer meg til å være borte hele dagen! Men er vel bare noe man må venne seg til. Gleder meg litt til å begynne å jobbe igjen da, men ikke til å være borte så mange timer. Skulle jobbet hjemmefra ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har allerede vært i jobb en måned! Det er kjempegreit, men så har jeg også en raus ammefriordning + sommertid å se fram til. Har også hatt besøk av vesla de fleste dagene på jobb. Det har vært skikkelig koselig. Jeg har det ikke altfor strevsomt på jobb i disse dager, har en veldig fin arbeidsplass og hyggelige kolleger, så det hjelper jo. Syns det er skikkelig deilig å konsentrere meg om noe annet enn babyen av og til. Deilig å spise skikkelig lunsj, ta meg en kaffe når det passer og gå på do når jeg må, hehe.

 

Mye fint i arbeidslivet også, det går nok kjempefint! (Tenk om dere ikke hadde LOV til å jobbe...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal jobbe neste uke, og jeg gru-gleder meg litt....

men går nok bra. snuppa og pappan kommer innom meg rundt lunsj-tider så jeg får ammet litt..

bra for pappan å være alene med snuppa litt!

men går fort til høsten ja... må bare få barnehageplass først *frysser fingre*....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gruer meg ja....foreløpig har jeg ingen jobb å gå tilbake til, men søker i øst og vest og satser på at jeg får napp snart. Da vi fikk svar i posten om at nurket hadde fått bhgplass, fikk jeg helt klump i halsen....fordi jeg egentlig vil være hjemme med ham selv, ikke overlate ham til fremmede som ikke kjenner han sånn som meg! Noen som sa hønemor? ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...