Gå til innhold

en liten strek til spennende!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg testet i går dag 20 av en syklus på 25 dager med one step test jeg kjøpte på nettet helt blenda hvit, hadde jo en til i skapet så måtte jo få brukt opp den i dag for skal ikke teste igjen i helga.

og der kom det opp først kontrollstreken og rett etter kom det opp en strek til, men den var uten farge, så det er en sånn skygge strek som jeg har sett flere har fått.

så nå blir det spennende å se til mandagen, skal kjøpe en digital som jeg tar da om ikke tr har kommet.

ingen tegn til tr heller har egentlig pleid å spotte i 3 dager før tr, men ingenting nå, å mye murringer. morro

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei du!

Jeg gjorde faktisk akkurat det samme i dag tidlig! :)

Først fikk jeg en veldig veldig svak strek, så da tok jeg en til (på samme urin) og den ble negativ... Brukte One Step jeg også. Er veldig forvirra nå... Har prøvd i over tre år, begynte på IVF behandlig i mars som ble avbrutt pga overstimulering, så dette ville i såfall ha vært et aldri så lite mirakel... :)

Skrevet

jeg slo meg ikke til ro med den streken jeg så jeg kjøpte en cb i stad og den ble veldig klar positiv, strekene kom samtidig opp og ingen tvil i verden.

håper inderlig det samme skjer med deg:)

Skrevet

Gratulerer! Så koslig! :)

Løp ut og kjøpte CB jeg også, men det ble dessverre ikke like positivt med meg... :( Det hadde vært et under i såfall.

Skrevet

Gratulerer så mye! Fint med gravid mage i sommer, da kan man vise den fram!Håper jeg og blir snart!!Vil ha mage..hehe!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...