Silja FullFres McQueen Skrevet 9. mai 2008 #1 Skrevet 9. mai 2008 LUSELØØØØØØØNN!!! *aaaaaaargh* Det var vel alt jeg gidda å hate idag, men det er nok hat å ta av... =@
Gjest Skrevet 9. mai 2008 #3 Skrevet 9. mai 2008 Kløe i halsen, som igjen fører til hostekuler , som igjen fører til at diverse gugg løsner, som igjen fører til brekninger.... Veps!!! Ble vekket av en som satte seg på meg- føyk som en rakett opp av sengen og ut av rommet...allergisk som faen mot veps, har enda ikke helt kommet meg etter skrekken. Ellers tegner dette til å bli en fin dag:-)
Gjest fløyelsgrøt&smørøyet*2pp* Skrevet 9. mai 2008 #5 Skrevet 9. mai 2008 Pollen Edderkopp Leddgikt Ingenting å finne på fra 14-1800 Pollen Pollen Naboen
OsloMor Skrevet 9. mai 2008 #6 Skrevet 9. mai 2008 Eksamen Fint vær og eksamen Pollen bihulebetennelse Blakk
Jodasåneidaså Skrevet 9. mai 2008 #7 Skrevet 9. mai 2008 - Tannverk! - Håret mitt! - Tannverk! - Håret mitt! - Tannverk! - Håret mitt! ...og at jeg ikke har en bitteliten sprettrumpe à la 17-åring lenger. Dagens kjærlighet: - Bestebaby - Besteeks - Park - Grillspyd
Silja FullFres McQueen Skrevet 9. mai 2008 Forfatter #8 Skrevet 9. mai 2008 Slenger på en ting til; -Avstand. *haaaaaaaat*
prekæs Skrevet 9. mai 2008 #9 Skrevet 9. mai 2008 Folk som ikke enser køen bak seg og parkerer midt i innkjørsla til parkeringen for å snakke med kjente. Folk som "bærer" seg pga. kø og helst vil betale med 50 ører da de endelig kommer til kassa.
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 9. mai 2008 #11 Skrevet 9. mai 2008 Eksamen Hodepine Kvalme Jobben til møkkamannen 1 uke til lønn
Løvemor79 Skrevet 9. mai 2008 #12 Skrevet 9. mai 2008 Eksamen Frekke kjellerboere Pollen Grinete unger Tom konto Lite søvn
Begooz Skrevet 9. mai 2008 #13 Skrevet 9. mai 2008 Mannen min...... Hvor jeg har funnet ut at han har vært utro.... ( ikke seksuelt tror jeg) Men de har vært maaasse sammen, vennene våre har reagert. Hun sender mail, sms og de møtes på kaffe heeeele tiden. (En mail hvor det står: Babyen min.....) Mmmmh ække det litt muffens??? Han og hun er faktisk på min hatliste......
.Ann. Skrevet 9. mai 2008 #14 Skrevet 9. mai 2008 Jepp, Hater luselønn, og tom konto. Hater leilighets markedet her jeg bor. Forkjølelse regninger rot og møkk. Elsker at jeg har funnet verdens nydeligste sko., som jeg faktisk har tillatt meg å kjøpe, til tross for det overnevnte. ;-) Elsker nydelige barnet mitt og de nydelige vennene mine og at det er soooooool hver dag!
.Ann. Skrevet 9. mai 2008 #16 Skrevet 9. mai 2008 Phøh. Du elsker kvinnfolk du, ypperten. Prøv ikke innbille oss noe annet.
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2008 #18 Skrevet 9. mai 2008 Feil ananasen:-) Jeg simpelthen hater dem for øyeblikket... utenom 5-6 stk da:-)
.Ann. Skrevet 9. mai 2008 #19 Skrevet 9. mai 2008 Hehe. 5-6 er vel mange nok å holde styr på det, vel? Hvorfor hater du resten av oss da?
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2008 #20 Skrevet 9. mai 2008 Unger skal dem også ha!!! og hvem pokker er det som sitter hver dag med en haug av unger rundt seg??? aldri fri feks!!!!!! Arghhhhhhhhhhh... HATER HATER HATER:-)
.Ann. Skrevet 9. mai 2008 #21 Skrevet 9. mai 2008 haha. Du må bruke kondom da vet du. Lærte du ikke det på doktorskolen?
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2008 #22 Skrevet 9. mai 2008 Phøøøøøøøøøøøø.... med de supre genene jeg har, så har damene stått i kø for å få seg en liten skvet fra den kondomen!! Kondomer er for mannfolk som lekker!!! Du kan jo selv prøve å dra en plastpose over hodet, så får vi se hvor lenge du klarer å stå opreist:-) jeg får klaustrofobi:-)
Gjest Skrevet 9. mai 2008 #23 Skrevet 9. mai 2008 Yppert.............kondomer skal ikke over hode.......mulig derfor du har spredd genene dine...............*flire*
Syrin84 Skrevet 9. mai 2008 #24 Skrevet 9. mai 2008 at jeg ikke får skifta nick at jeg måtte gå fra klubb, fordi babyen nekta å sove, og jeg klarte ikke skaffe barnevakt. at vi må ha enda en visning på leiligheten at sambo har en dritt sjef liker at vi snart flytter i nytt hus may barnehageplass
.Ann. Skrevet 9. mai 2008 #25 Skrevet 9. mai 2008 Haha, jeg hater kondomer selv jeg. Hadde ikke fått komt nær meg med noe slikt. Naturstridig er det. Men moralisering er alltid kjekt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå