*Lissi* Skrevet 9. mai 2008 #1 Skrevet 9. mai 2008 Venter mitt fjerde barn, og er i min 21. uke. Opplever smertefulle kynnere allerede nå. Ikke hatt de lik i de forrige svangerskapene mine, så blir litt usikker. Skal vel ikke være vonde. Gikk rolig tur med en venninne i går, og hadde konstant kynnere. Var så ille avogtil at jeg nesten måtte stoppe... Flere som har det slik? Eller vet om det er normalt?
Løvetannfrø;-) Skrevet 9. mai 2008 #2 Skrevet 9. mai 2008 Det er vel ikke vanlig med kynnere i uke 21 allerede, så hadde jeg vært deg hadde jeg tatt kontakt med legen. For så lenge du føler at dette ikke er som det skal, så bør de undersøkes. Kynnere skal ikke være smertefulle. Lykke til;-)
maria isabell Skrevet 9. mai 2008 #3 Skrevet 9. mai 2008 har samme problemet..rinveisinnfeksjon kan en ha når en er gravid og dette kan føre til rier...en har ingeb symtomer når en er gravid..
Januarbaby2014 Skrevet 9. mai 2008 #4 Skrevet 9. mai 2008 Det er ikke uvanlig å ha kynnere i uke 21. Mange kan oppleve at kynnerne kan være ganske ubehagelige, og til tider smertefulle, selv om det heter at de ikke skal være det! (Skjønner ikke hvor de har fått det fra... !?!) Tror nok uansett at det kunne vært lurt å ta kontakt med jordmor/lege, slik at de får sjekket det, så slipper du å uroe deg hver gang du får en kynner!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå