vi-2 Skrevet 9. mai 2008 #1 Skrevet 9. mai 2008 Det begynner jo å bli så varmt, ihvertfall her på Østlandet. Min sønn ligger med nattpysj, (body-med bukse) og sokker. Men så lurer jeg på om kanskje disse sokkene nå kan tas av. Hva gjør dere?
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 9. mai 2008 #3 Skrevet 9. mai 2008 Tar på sokker som han tar av selv i løpet av natten:o) Han er 8 mnd. Når vi står opp så er han ofte kald på føttene.
BabyV Skrevet 9. mai 2008 #5 Skrevet 9. mai 2008 Jenta mi sover bare i en tynn ullbody. Ligger i pose da så den er jo litt varm. Sovner bare med posen, men legger ei tynn dyne på henne før vi legger oss.
♥0sis0 og gullet♥ Skrevet 9. mai 2008 #6 Skrevet 9. mai 2008 De tre siste nettene har han kun sovet i kortarmet body. Blir aaltfor varm med pysj nå.. Men igjen,- forskjell på bebisene..
hamsterpia Skrevet 9. mai 2008 #8 Skrevet 9. mai 2008 Han har brukt pysj uten sokker en stund nå, men i natt lå han bare i langermet bomullsbody, og han var god og varm på hele kroppen i dag tidlig.
Histepist Skrevet 9. mai 2008 #9 Skrevet 9. mai 2008 Vi har bare brukt langarmet body, uten sokker. For han er jo så god og varm under dyna, men har somregel armene over dyna.. Østlandet her oxo!
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2008 #10 Skrevet 9. mai 2008 Ligger med pysj og sokker, eller med pysj med føtter. Ingen dyne eller teppe.
Gjest Skrevet 9. mai 2008 #11 Skrevet 9. mai 2008 Snuppen er sokkeløs og veldig varm fremdeles. Så vi vurderer å bytte ut nattisen med en singlet snart. Lik pappaen sin er han i hvertfall, for jeg hutrer meg under dyna fremdeles ;-)
Gjest Skrevet 9. mai 2008 #12 Skrevet 9. mai 2008 trøndelag her forresten ... (har nokså gode temeraturer vi også).
AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 9. mai 2008 #13 Skrevet 9. mai 2008 Snuppa her er veldig vanskelig å temperere.. Hun ligger i pysj uten sokker med bare et helseteppe eller ingenting over seg.. Glovarm i hodet, men om morgenen er hun litt kald på føttene.så.. Ikke helt lett synes jeg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå