Guttemamman:-) Skrevet 9. mai 2008 #1 Skrevet 9. mai 2008 Hvordan og når oppdaget dere at dere var gravide?Og var mensen akkurat likedan som vanlig(like stor blødning, samme smertene osv...)?
celodi Skrevet 9. mai 2008 #2 Skrevet 9. mai 2008 venninna mi!!!Hun har hadd mensen,men følt seg så rar i over en mnd.Så hun tok test og var positiv..Skal bli med henne til legen i dag.hunblødde som normalt,men 4 dager istede for 6 dager..
Guttemamman:-) Skrevet 9. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 9. mai 2008 hmmm snodige greier...Fikk mensen i går sjø men den er så annerledes enn jeg er vant til...Blør mere enn vanlig men ingen smerter(og jeg pleier å ha skikkelig vondt)....
Gjest Sekretøsa Skrevet 9. mai 2008 #4 Skrevet 9. mai 2008 Mamma hadde mensen.... trodde hun var gravid, men siden alle sa noe annet, så tok hun til takke med at hun ikke var det. Så plopp, en vinternatt i '85, der kom jeg Men ja, hun hadde mensen de første 7 mnd i sv.skapet. Hun hadde litt unormal mens, men det var fordi hun gikk opp og ned i vekt, i takt med hvilken dag det var...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå