Maud Skrevet 9. mai 2008 #1 Skrevet 9. mai 2008 Kommer bare inn for å si hei, lover at jeg skal holde meg borte fremover. Da jeg for noen dager siden hørte at dette forumet var vekket til liv og at det foregikk ved at PM'er ble sendt med hint om hvor de andre var, regnet jeg ikke med å få noen slik PM. Det er vel også et hint... Det er en ærlig sak å ikke ville være sammen med enkelte og dere kan selvfølgelig være her heller enn på modne. Jeg har tittet innom litt før det ble fortalt på modne hvor dere var og jeg ser at dere har det morsomt. Det er bra! Jeg tenker at mitt selvpålagte eksil nå snart er over. Det blir enklere å komme tilbake nå som jeg kan skrive om det jeg er interessert i uten å få høre fra andre at det sendes PM'er der man ber seg frabedt innlegg om "litteratur og mme". Jeg er nemlig omtrent som dere andre, det hjertet er fyllt av, renner munnen eller tastaturet over med. Hvis dere allikevel skulle være på modne ber jeg om at den eller de som irriterer seg over innleggene mine eller at jeg viser at jeg har en utdannelse om å si det til meg og ikke til andre. I hvert fall ikke til de som jeg regner som mine venner. Det blir liksom litt dumt for alle når sånt kommer opp i dagen. Jeg er opplært til å svare på unnskyldninger og å snakke om folk og ikke til folk. Det siste klarer jeg ikke alltid, men jeg er nøye med hvem jeg snakker med. Det tror jeg er lurt msb ;-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 9. mai 2008 #2 Skrevet 9. mai 2008 Jeg synes det er trist at det er så stor sladreaktivitet på pm som det du beskriver Maud. Det er tydelig at det har vært mye av det blant modne. Men, at vi har sendt ut invitasjoner på pm til de vi liker som du beskriver, stemmer overhodet ikke. Jeg kan svare for meg selv. Jeg fikk en mengde pm, sms, mail og telefoner etter mitt innlegg på Modne om å åpne og lukke dører. Alle som en følte at det var fryktelig trist og håpet vi kunne holde kontakten. Jeg fortalte da at jeg hadde flyttet over hit. Om det er å invitere spesielle handler da mer om viljen til å oppfatte ting. Jeg håper at vi nå kan få lov til å leke her inne uten at det verken blir mer sarkasme eller innpakkede meldinger. Vi har tross alt klart å ha en super tone i flere år......at det har forandret seg siste halvår, skjønner jeg ikke noe av, men det er flere som føler det slik. Så vær så snill og respekter oss for det!
Gjest Skrevet 9. mai 2008 #3 Skrevet 9. mai 2008 Er dette et innlegg for at jeg skal gråte mer eller? Kan ikke dette ligge?? Du vet jo at min tråd starta hele dritten.Er ikke det nok??? *Her kom ingen pm om denne siden *Jeg har ikke fått en pm om dritt om noen av noen *Jeg har svart deg på nesten hver eneste tråd maud *Jeg er en av di som sees ned på,grunnet manglende utdanning.slik virker det på meg!! *Prat så mye dere vil på pm,men la dette være. Som det virker på meg,så er det ingen her inne som lager ufred akkurat nå! Å det trenger ikke du heller med å gjentatte ganger rippe opp,skrive om,osv.Var jo du som sa vi måtte la det ligge.Gjør det du også da.Vær så snill? Nå tok du siste rest fra meg. Takk
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 9. mai 2008 #4 Skrevet 9. mai 2008 Hei igjen. Dette blir en tanke for dumt, synes du ikke? Ja, jeg har sendt pm med at jeg synes modne har tapt seg med tanke på at det har blitt for lite latter og for mye av tingene du refererer til. Jeg vet også hvem jeg sendte den pm`en til. Så jeg vet godt hvem som har fortalt det. Men det er ikke sikkert at den personen ville at du skulle fortelle det videre, men gjort er gjort. Og jeg vet hvem jeg må passe meg for/ ikke kan stole på. Lærer så lenge man lever. Hvis du ikke la merke til det så svarte jeg ingen på innlegget mitt. Jeg hadde sagt det jeg ville si, og ferdig med det. Det du sier om utdannelse, veeel, det var faktisk ikke rettet til deg, men jeg ville ikke henge ut noen nick, og dermed var misforståelsen total. Her er det ikke sendt ut noen invitasjon. Men man trenger ikke være hverken Einstein eller datanerd for å finne ut hvor de forskjellige nick oppholder seg. Bare gå på hovedside, så ser du det der:o) Det tok litt tid for meg å forstå at jeg var uønsket på modne..... Jeg forstod det faktisk ikke før innlegget ditt kom. Da ble det ropt og heiet og sagt at du ikke måtte ta pause. Det kom ikke mange slike i mitt forstår du. Så jeg kjenner min besøkelsestid, og forlot modne forholdsvis stille. Men jeg hadde ikke lyst til å forlate dib:o) Derfor kuppa vi et forum som har ligget brakk i 1 år. Og hvis noen har noe i mot det må de bare si i fra..... Greia er kanskje den at det er mange av dere som har baby / er gravid. Også er det mange av oss som har vært her med baby, og har blitt værende her etter at babyene vokste til. Min baby er forøvrig drøyt 2 år. Vi er kanskje på så forskjellig stadiet i livet, at tiden for å bryte opp var der???? Og siden vi var flere som tydeligvis laget meget dårlig stemning inne på moden. Så da fant vi bare ut at det er på tide å flytte hjemmefra. Jeg ønsker ikke å være den som lager dårlig stemning. Heller tvert i mot. For meg er dib et fristed. Der kan jeg tulle, fjase,le , gråte, ha det vondt you name it. Men jeg er ikke noe mindre seriøs for det. Jeg er kanskje en person som det ikke er så lett å like, for jeg vet at jeg er veldig rett fram. Men det er meg:o) Jeg vil virkelig ikke at denne siden eller modne skal ende opp som en krangleside. Jeg er rett og slett for gammel. Så dette sier jeg bare en gang. Jeg gidder ikke bli sittende her og forklare meg om igjen og om igjen. En ting til før jeg gir meg. Du forstår det, at det er ikke så lett og ikke svare på innlegg.....Sist det skjedde var vi flere som ble kalt mobbere.... I et innlegg med heller dårlig sjult mening... Ha en fortreffelig dag i solen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå