Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg jo ikke vært her på en stund, men har vel forstått at det har raslet litt i kulissene. Men hva er det som utløser at folk melder seg ut av moden?

Er det konflikter som ligger og ulmer mellom de ulike deltakerene på forumet? Er det at det er mange mennesker som sliter med alvorlige ting for tiden- blir det blir for seriøst for noen? Er det noen som får for lite oppmerksomhet eller for mye oppmerksomhet? Er det noen som har blitt for eksponert og vil trekke seg tilbake? Er det ikke rom for at vi er ulike mennesker med ulike reaksjonsmønstre? Er det noen som er for dramatiske og noen som helst vil styre over andre?

Bare noen tanker fra meg på morgenkvisten. Håper at vi som er igjen kan fortsatt holde motet oppe. Jeg har hatt mange gode stunder her inne- det er mange fine damer som jeg setter stor pris på.

Ha en flott dag!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg henger meg på deg. Skjønner heller ingenting.

Jeg velger å bli her selv om tiden ikke strekker til i like stor grad lenger...

Så håper jeg bare at jeg ikke har sagt eller gjort noe som har såret noen.

Vi er da voksne mennesker som må tåle ulikheter og meninger.

Vel, vel jeg håper vi klarer å "finne tonen" igjen:-)

Skrevet

Klart vi skal finne tonen igjen!!!

God klem og ønsker om en strålende dag.

Skrevet

Ja visst gjør vi det!!

Klem herfra med ønsker om en varm og solfylt dag

Skrevet

Jeg vet ikke hva som er "grunnen", det finnes nok like mange grunner som mennesker. Det er jo egentlig en ærlig sak da. Hvis de ikke trives her, så finner de et annet sted der de trives bedre. Og så kan vi andre være her og ha det morsomt sammen.

Jeg har også hatt mange gode stunder her inne og det er maaaange fine damer her!

Skrevet

Maud med englevinger

Vi skal ha det gøy

og være snille med hverandre

og respektere hverandre

og så kan vi godta at andre tar andre valg, for i bunn og grunn handler det ikke om oss, ikke sant?

God klem

Skrevet

Andre kan ta sine valg på samme måte som jeg tar mine. Jeg tar ansvar for mine valg og handlinger og det regner jeg med at andre også gjør. Og så kan vi leke de lekene vi har lyst til å leke :-D

Skrevet

Har lest litt her inne,men ikke nok til og helt skjønne hva det går i? Men velger og ikke si noe mer en at jeg synes i grunnen at kardemomme loven er fin: En skal ikke plage andre,en skal være snill og grei....så lenge man er det går det bra:)

jeg koser meg her inne med de jeg har vært så heldig og bli "kjent"med,dere har vært til oppmuntring og støtte i tunge stunder, Jeg har enda ikke møtt noen av dere,men jeg håper fremdeles:))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...