Goomba84 Skrevet 9. mai 2008 #1 Skrevet 9. mai 2008 Jeg fikk en herlig liten kvalmebølge nå!!! Bruker ordet herlig fordi jeg ikke pleier å være kvalm;) Satt ute i den deilige morgensola, og brått så kjente det ut som jeg fikk den murringen jeg pleier å få rett før jeg får mens...MEN, den forsvant i steden oppover i magen, og jeg fikk den der svimmelgrøssen du får rett før du skal til å spy... Vet at jeg får enda mer lyst å teste nå...En hel halvtime til apoteket åpner da...grrrrr.... Men det skal sies...en kollega på jobben kom sjuk på mandag, spy og drit.. Må si det passet dårlig for meg å høre det... Da vet jeg jaggu ikke om det kan være babytegn eller rett å slett omgangsyke... Måtte bare dele det med dere...
Gjest Skrevet 9. mai 2008 #2 Skrevet 9. mai 2008 Hehe, er ikke så ofte kvalme er kjærkomment, men når man prøver så blir man jo lykkelig! :oD Får håpe det er graviditet og ikke omgangssjuke på deg da! Si i fra når du har testet da! Lykke til!
studdis Skrevet 9. mai 2008 #3 Skrevet 9. mai 2008 Hehe...ja så sprø blir vi altså av denne prøvingen - at vi til og med blir glad for å bli kvalm :-) Det høres jo såååå spennende ut! Gi en lyd når du har fått testet, og LYKKE TIL!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå