Sylwania Skrevet 9. mai 2008 #1 Skrevet 9. mai 2008 Så på hjemmesiden din her og om dagen, den var fin!! Så deg og din datter på Solsiden i går. Du hadde en flott kjole på deg! Er det lov og spøre om hvor den var kjøpt?
Jente89 ♥ Skrevet 9. mai 2008 #2 Skrevet 9. mai 2008 Haha.. nysjerrig jeg da vettu, så måtte inn å snoke her.. å jeg blander meg inn som vanlig, hehe var den hvit å svart?
silhah og emilie Skrevet 9. mai 2008 #6 Skrevet 9. mai 2008 åååå så koselig:) den er kjøpt på hm..på nettbutikken, men det er ei stund siden da, så vet ikke om de har den enda:)
Sylwania Skrevet 9. mai 2008 Forfatter #7 Skrevet 9. mai 2008 de hadde den ikke lenger Den var uansett nydelig.
silhah og emilie Skrevet 9. mai 2008 #8 Skrevet 9. mai 2008 tusen takk:) syns den er nydelig selv også
Gjest Skrevet 9. mai 2008 #9 Skrevet 9. mai 2008 Jeg mener det------ om dette hadde skjedd meg hadde jeg fått angst Kjenner dere hverandre fra før, eller går folk rundt og husker fjesene de ser i en blogg så godt at de kjenner dem igjen på gata? Jeg har vært inne på sida di silhah og emilie, den er fin, og dette var jo en veldig koselig tråd - men får du ikke litt hetta av at det kan komme mindre hyggelige ting av å legge ut så mye info? Mener ikke dette som kritikk, jeg bare lurer
Gjest Skrevet 9. mai 2008 #10 Skrevet 9. mai 2008 Kjenner jeg er glad for at jeg har lukket hjemmeside og blogg nå.. Hadde blitt litegrann redd om folk kjente meg igjen på gata ut i fra disse sidene :-S Sikkert koselig, men..
silhah og emilie Skrevet 9. mai 2008 #11 Skrevet 9. mai 2008 har tenkt tanken ja..at det kan være litt skummelt...men jeg vet ikke...greier liksom ikke å være så veldig redd på en måte...at hun kjente meg igjen bryr jeg meg ikke noe om egentlig. Har faktisk kommet negative ting utav at jeg har lagt ut sidene mine osv..men ikke noe alvorlig..og vil mennesker som kjenner meg utifra en blogg eller en hjemmeside slenge dritt om meg, so be my guest:) jeg tar ikke meg selv så veldig høtidlig egentlig så det bryr meg ikke...og jeg tror ikke vi er så interessante at vi får stalkere eller noe hehe
Gjest Skrevet 9. mai 2008 #12 Skrevet 9. mai 2008 Litt skummelt da, du så meg jo på ikea silhah, når jeg var i det stressa hjørnet, sånn ikke helt fra min beste side, men synes forsatt du kunne sagt hei hehe:D Synes hjemmesiden din er kjempefin silhah:)
silhah og emilie Skrevet 9. mai 2008 #13 Skrevet 9. mai 2008 ja jeg så deg der ja hehe:p tror ikke jeg hadde turt å sagt hei uansett jeg hehe
Gjest Skrevet 9. mai 2008 #14 Skrevet 9. mai 2008 Skjønner at dette virker harmløst, fin kjole liksom, koselig det Er heller ikke noen hysterisk person, som tror det lurer mordere/ kidnappere på hvert hjørne. Likevel ville jeg nok satt lås på sida mi dersom dette hadde skjedd meg Tanken om at neste gang er det kanskje noen som ikke er like hyggelig som kjenner meg igjen. Forøvrig, regner med dritten du refererer til kommer i stor grad herfra Dib - pene mennesker som ser lykkelige ut slår ikke an her Særlig ikke når de flasher det i trynet på allmennheten, hehe.
silhah og emilie Skrevet 9. mai 2008 #15 Skrevet 9. mai 2008 har fått mye dritt her inne ja..men hever meg bare over det:) nå er jo mine sider hovedasklig ment for familir såm bor langt unna men syns det er koselig å vise den fram her også..elsker å vise fram vakre datteren min hehe:) men nå som jeg tenker mere på det så kan det vel være ganske skummelt ja
Gjest Skrevet 9. mai 2008 #16 Skrevet 9. mai 2008 Jeg er som sagt ikke noen katastrofetenker. I forhold til info på nett tenker jeg ikke nødvendigvis at det kan skje noe farlig. Men ubehagelig - ja. Bare tenk på hvor mange skrullinger som har vært her på Dib, og Bim også syns å huske deg derfra (uhuu) Mener ikke folk som Maiken og Ludder, som antageligvis er helt vanlige folk med en smule fritidsproblemer - men det har vært mennesker her som har gitt meg inntrykk av å ha alvorlige forstyrrelser. Ville ikke likt å gi disse tilgang på fullt navn, bilder og fødselsdatoer ol uten videre. En annen ting er en type kriminalitet vi kommer til å se mye mer av om få år - innbrudd som følge av at rett, eller feil person vet nøyaktig når du skal på ferie.....
silhah og emilie Skrevet 9. mai 2008 #17 Skrevet 9. mai 2008 Du har så rett så rett..er mange syke mennesker der ute...
Sylwania Skrevet 9. mai 2008 Forfatter #18 Skrevet 9. mai 2008 pssst, har hilst på deg og truffet deg før på DIB treff når jentene var små ; )
Gjest Skrevet 9. mai 2008 #21 Skrevet 9. mai 2008 haha du får meg til å komme til deg istedet ja hehe:D
silhah og emilie Skrevet 9. mai 2008 #22 Skrevet 9. mai 2008 jepp:) Myyyyye enklere det hehe:p nei men da er det jo på en måte et avtalt møte..det er mye enklere enn å bare gå bort å si hei liksom
Gjest Skrevet 9. mai 2008 #23 Skrevet 9. mai 2008 Sant det da:) Skjønner deg godt jeg, hadde heller ikke torra å gå bort å si hei til meg når jeg er i stressa shoppoholiker modus:P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå