Gå til innhold

Dere som er samboere - har dere tenkt å gifte dere?;-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært samboere i 3 år nå, og har jo pratet litt om giftemål....men vi har ingen hast. Jeg tar det ikke så tungt om vi ikke gifter oss, på den annen side hadde det jo vært litt sånn prikken over i`en for forholdet, rosinen i pølsa, liksom...;-)

Andre tvilere/ romantikere/ desperate/ tilfredse?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har alltid tenkt jeg skal gifte meg, og sambo har tenkt at han aldri skal gifte seg så vi får vel se hva fremtiden bringer. Men uansett blir det ikke enda. Egentlig er jeg vel ganske tilfreds med livet nå også, og verden går ikke under om vi aldri blir gift. Har det bra uasnett:-)

Skrevet

Ja, det blir nok et giftemål på oss etterhvert. Men vi vet ikke når enda. Han vil overaske med ring og greier så det er ikke noen stress. Så jeg tenker ikke på det så mye lengre.

Hadde en tradisjonell tanke at jeg ville være gift før jeg fikk barn en gang, men det gikk i vasken=) Så kansje jeg blir gift før jeg blir 30 hehe.

Skrevet

He he, jeg har barn OG er snart 32, så det toget har gått for meg i alle fall ;-) Jeg har tenkt at jeg (hvis vi gifter oss) vil gifte meg før jeg har fylt 35.......vi får se da!

Skrevet

Jepp, vi skal gifte oss i oktober.

Skrevet

har ikke videre planer om det nei..

Skrevet

Nei, det skal vi ikke. Fint å være samboere. Men med kontrakt!

Skrevet

vi skal gifte oss om 6 uker, og i dag drømte jeg at jeg hadde utrekkingslag :)

Skrevet

jeg har lyst, men samboe ser ikke vitsen i å gifte seg..så sånn er den saken :)

Skrevet

Hehe, vi skal ikke gifte oss vi. Har vært sammen i 8 år,samboere i 6 av dem.

Har ikke behov for å gifte meg jeg,trives godt sånn som nå. Samme med han.

Om det nå skulle bli giftemål,så blir det et minibryllup på Gran Canaria har jeg bestemt, om ca 10 år minst :P

Skrevet

vi har vært samboere i halvannet år nå og gifter oss i aug :)

Skrevet

Tja, kansje en gang i fremtiden.... Tenkte veldig på det for noen år tilbake, men etter at vi ble foreldre har jeg på en måte slått det litt fra meg. Gjør jo ikke så veldig stor forkjell uansett.. Men kansje en gang om noen år, da i det stille med kun familien...

Skrevet

jeg vil gifte meg, men sambo er ikke helt ennig. Så foreløbig er vi bare samboere

Skrevet

Det vet jeg ikke,men jeg bryr meg ikke særlig om bryllup eller noe.

Jeg tror folk har det mye bedre som samboere,hvorfor vet jeg ikke,men det er bare en mening som jeg har..

Har vært sammen i 11 år,vært samboere i 6 år..

Skrevet

Nei. Samboer har vært gift før og vil ikke igjen, vi har det fint som vi har det :)

Skrevet

skal gifte meg om et år... :-D

Skrevet

sambo vil gifte seg men eg er ikke helt med på den tanken. ivertfall ikke enda..

Skrevet

Vi skulle egentlig ha gifta oss i vinter, men siden minsta var såpass mye syk at det var umulig for andre å passe henne ei natt slik som plana var så har vi utsatt det. Vi hadde tenkt å ta det lite, enkelt i Tingretten med våre nærmeste pluss forlovere til stede. Hvordan det blir nå er vi ikke sikre på, det blir etterhvert, Vært samboere i 3 år, har to felles barn og han ønsker å adoptere min eldste, så da er vi nødt til å gifte oss.

Er hverken i tvil eller desperat etter å gifte meg......tar det som det kommer, men tviler på at det blir i kirka forran 200 mennesker ;-) Selv om jeg ei stund ønska det også, men akkurat nå frister det å reise på tur å gjøre det på et romantisk sted, han, jeg og forlovere bare :-)

Familiefest når vi kommer hjem selvsagt!

Skrevet

Ja har tenkt å gifte oss:) Må bare få meg jobb etter utdannelsen, og kjøpe oss leilighet/hus osv. Blir vell etter hvert tenker jeg:)

Har vært sammen i snart 8 år nå..

Skrevet

Ingen av osshar spesielt lyst å gifte oss, men hadde tanken vært der, så hadde vi definitivt giftet oss meg hverandre:)

Skrevet

Skal gifte oss 18.oktober :)

Skrevet

ja :) håper det blir noe av i sommer... litt praktiske saker som må i orden først :)))

Skrevet

Vel, vi har forlovet oss..så jeg håper det blir gifemål på oss. Eneste jeg er helt sikker på er at det ikke blir i kirka.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...