meg & to små vampyrer Skrevet 9. mai 2008 #1 Skrevet 9. mai 2008 for å få bukt med dette rottereirproblemet her i huset. Vi er sperret inne sammen med lydene...
Willy Wonka Skrevet 9. mai 2008 #3 Skrevet 9. mai 2008 Huff....virkelig??? Jeg bodde i en leid enebolig hvor det viste seg å være DET rottereiret rett utenfor....ekkelt. Har dere sett rotter? Hvordan er lydene i veggene??
meg & to små vampyrer Skrevet 9. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 9. mai 2008 Nå rømte alle rottene innover i huset, men avføring og andre rester kan vi allerede se. Fy fane! Dette er ekkelt.
OsloMor Skrevet 9. mai 2008 #5 Skrevet 9. mai 2008 Herregud, jeg hadde trengt krisepsykitatri hadde det vært meg!
Gjest Skrevet 9. mai 2008 #6 Skrevet 9. mai 2008 Æsj!! Tror jeg hadde gått en lang tur til de var ferdige...
meg & to små vampyrer Skrevet 9. mai 2008 Forfatter #7 Skrevet 9. mai 2008 Det tar tid før de er ferdige. De må stå åpent en måned opp til det gulvet e rev ned. Og så legges det ut gift samtidig. Og så skal det tettes etter en måneds tid.
Gjest Skrevet 9. mai 2008 #8 Skrevet 9. mai 2008 Fane;) Du skriver ALLTID fane;) *flire* Blir deilig å få det gjort da! Vampyrrottenicket er mer passende enn ever;)
meg & to små vampyrer Skrevet 9. mai 2008 Forfatter #9 Skrevet 9. mai 2008 Ja, det er visst en innebygd skrivefeil nå. Det er ikke med vilje heller. Ja, får gjort noe med det, men hvorfor skal det ta så jævla lang tid? Ja, vampyrrotta ja... uff.. Ja, vi får rotte oss sammen mot disse gnagnerne! Død over rottene sier jeg bare.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå