Attpåklatten :-)™ Skrevet 9. mai 2008 #1 Skrevet 9. mai 2008 Solen skinner og skinner og det er så deilig å våkne opp til lyset og varmen fra strålene:-) Man kan jo bare bli glad av slikt! Skal jobbe halv dag i dag, og det blir den siste delen av dagen. Inntil det skal jeg bare kose meg med lille rosa og være bustete på håret:-) Håper du ikke er helt ødelagt i bekkenet i dag msb!!!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 9. mai 2008 #2 Skrevet 9. mai 2008 God morgen til deg også, her skinner jammen meg sola her og:o) Så nå må vi seriøst ta opp til vurdering om det blir utvendig persienner eller markiser.....For dette er varmt altså, sa hun som snart reisr til Kreta:o)) Neish..da... bekken hva er det???? Hi hi hi. Som jeg sa i går, når det er mer vilje enn vett....så var det den som er med på leken, får tåle steken.... Jo da, det er vondt, men jeg visste jo det ville komme. Tar det rolig i dag og vips fin i hele pinsen:o) Jeg har opparbeidet en temmelig høy smerteterskel etterhvert...... Deilig med halv dag da, sambo som tar andre halve eller???
Attpåklatten :-)™ Skrevet 9. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 9. mai 2008 Nei, eldstedatter:-) Hun har fri fra klokka tolv og jeg har avtale i annen by kl 14 så da passet timingen:-) Sambo må jobbe han og i tillegg være håndtlanger for snekker`n om det skulle bli nødvendig:-) Så ikveld blir det snikkerisnikkera her ute:-)
Gjest Skrevet 9. mai 2008 #4 Skrevet 9. mai 2008 Å her plasker det ned,er tåke og 6 grader.........æææææh Jeg vurderer seriøst å kjøpe snorkel. Formen er bånn,humøret bånn,kaffen smaker pyton,og tja..ellers er alt ok ;o)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 9. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 9. mai 2008 Æsj, vann er ikke gøy................. Men jeg trodde deet var meldt pent hos deg også nå! Kaffen må du gjøre noe med om den smaker pyton. Så setter du deg ned og leser eller gjør noe du synes er hyggelig....om du får det til...skal vi se en times tid. Så kobler du ut tankene....så lover jeg å sende solens varme opp til deg også:-) Humøret ditt er jo bare herlig da, så det håper jeg du klarer å plukke frem fra hylla!!!
Gjest Skrevet 9. mai 2008 #6 Skrevet 9. mai 2008 Vann er en uting,men desverre en nødvendighet... Nei,her er det meldt regn frem til vintern sikkert....Vi hadde vel vår sommer i ukene som gikk. Kaffen satte jeg i halsen....Å etter det så smakte den ikke. Kan jo sukkre den,hehe...jæækh Humøret mitt? herlig?? hahahahaha nå må jeg le du,hehehehe ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå