Gå til innhold

da har jeg noen rockering-spørsmål:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har noen link til sider for å bestille fra Usa??Og hvor mye er det egentlig å spare på det?kommer man over toll grensa?

Så også de solgte en ring på Vitus apotek-er den noe lignende?noen som har den og vil dele erfaringer?

trenger definitivt å få strammet meg opp litt:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Link for bestilling fra USA er sports-hoop.com, og betalte 72 dollar for min, dvs 367,92 NOK . Kjøper man i Norge må man ut med ca det dobbelte. (fra 500-600 og oppover). Man betaler ikke toll da selve rokkeringen koster under 200.Fikk bestillingen min på ca 1.5 uke, og er hittil kjempefornøyd og gul og blå på magen-...:)

Skrevet

Jeg har begge to...De to ringene er helt forskjellig, jeg er avhengig av begge. Den fra USA er stoooor, tung og dasker bort fettet ( følels det ut som). Bruker den kun noen min om dagen. Den fra apoteket er lett og liten i forhold. Den bruker jeg fordi jeg synes det er kjempe gøy å rokke. Den kan brukes ubegrenset.

Jeg er vel en av de få som måtte betale toll, men det var noe feil. De hadde regnet med porto i prisen. Jeg skulle nektet å betale, men visste ikke at jeg kunne det før senere....Hun på posten sa at jeg måtte betale uansett, men det er FEIL! jaja....

Skrevet

Når du har brukt den store tunge fra USA et par uker, så er den egentlig ikke så tung lenger og du kan fint rocke i et kvarter i strekk. Så jeg ville begynt med den hvis jeg var deg, tror den strammer opp bedre enn en lett ring.

Jeg har denne:

www.sports-hoop.com/product_acu_5b.html

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...