lille meg.. Skrevet 9. mai 2008 #1 Skrevet 9. mai 2008 Har noen link til sider for å bestille fra Usa??Og hvor mye er det egentlig å spare på det?kommer man over toll grensa? Så også de solgte en ring på Vitus apotek-er den noe lignende?noen som har den og vil dele erfaringer? trenger definitivt å få strammet meg opp litt:-)
Pellepan07 Skrevet 9. mai 2008 #2 Skrevet 9. mai 2008 Link for bestilling fra USA er sports-hoop.com, og betalte 72 dollar for min, dvs 367,92 NOK . Kjøper man i Norge må man ut med ca det dobbelte. (fra 500-600 og oppover). Man betaler ikke toll da selve rokkeringen koster under 200.Fikk bestillingen min på ca 1.5 uke, og er hittil kjempefornøyd og gul og blå på magen-...
ape Skrevet 9. mai 2008 #3 Skrevet 9. mai 2008 Jeg har begge to...De to ringene er helt forskjellig, jeg er avhengig av begge. Den fra USA er stoooor, tung og dasker bort fettet ( følels det ut som). Bruker den kun noen min om dagen. Den fra apoteket er lett og liten i forhold. Den bruker jeg fordi jeg synes det er kjempe gøy å rokke. Den kan brukes ubegrenset. Jeg er vel en av de få som måtte betale toll, men det var noe feil. De hadde regnet med porto i prisen. Jeg skulle nektet å betale, men visste ikke at jeg kunne det før senere....Hun på posten sa at jeg måtte betale uansett, men det er FEIL! jaja....
Sivalur Skrevet 9. mai 2008 #4 Skrevet 9. mai 2008 Når du har brukt den store tunge fra USA et par uker, så er den egentlig ikke så tung lenger og du kan fint rocke i et kvarter i strekk. Så jeg ville begynt med den hvis jeg var deg, tror den strammer opp bedre enn en lett ring. Jeg har denne: www.sports-hoop.com/product_acu_5b.html
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå