HøstBaby <3 Elias Skrevet 8. mai 2008 #1 Skrevet 8. mai 2008 Da jeg kom inn på badet (som er uten vinduer), merka jeg plutselig en veps som fløy over hue på meg.. Jeg løp ut som en annen galning da jeg er liiiiivredd for vepser/humler og annet pakk. Så der står jeg da, utenfor badet, med en haug av reklame i den ene hånda, og Jif vaskekosten i den andre, klar til krig.. Haha.. Jeg brukte nesten en halvtime på å få knerta'n for hver gang jeg skulle ta'n, så fløy den mot meg, akkurat som et motangrep. Pluss at jeg måtte konse skikkelig for å ikke gjøre i buksa, måtte jo fortsatt så syykt på do.. Til slutt plasserte den seg så fint på veggen over doen å jeg benytta sjansen til å ta'n med vaskekosten å hive den i do etterpå. for sikkerhets skyld dra ned et par-tre ganger just in case.. DA skal jeg si det var deilig å få gjort sitt fornødende Jeg elsker sol å sommer, men akkurat disse krypa, samt edderkopper å andre insekter er pyton.. Men, det er nok ikke siste vepsen jeg må takle..
Tomtetroll Skrevet 9. mai 2008 #2 Skrevet 9. mai 2008 Stakkars deg som måtte drepe en veps! Huff og huff... Gid altså!!
HøstBaby <3 Elias Skrevet 9. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 9. mai 2008 Har ikke noe problem med å drepe vepser hvis det var det du fikk for deg, er bare redd dem. Greia var jo at den holdt seg ikke lenge nok i ro, eller fløy ut av badet. Så er ikke stakkars meg nei, det hele er jo morsomt i etterkant ettersom jeg måtte så på do. Trenger ikke bli frekk bare fordi du ikke har noe annet å finne på i natten
maiprinsen Skrevet 9. mai 2008 #4 Skrevet 9. mai 2008 Må bare le Høstbaby!!! Nett som det var meg som stod der og måtte på do. HATER veps, humler og det som her emd småkryp o.l å gjøre. Her hadde jeg vel vekket hele boligkomplekset med hyl og skrik, 6 leiligheter, så hadde blittt populær dagen etterpå... Hehe...må jo takke for en god latter tidlig på morningen. :-D
tingeling87 Skrevet 9. mai 2008 #5 Skrevet 9. mai 2008 jeg er veldig allergisk mot veps og bie så jeg er livredd de, tilogmed humla som ikke kan skade meg engang:) samboern lå på sofaen og sov mens jeg så på tv. plutselig hadde det kommet en humle inn i stua og jeg hylte så høyt at samboern skvatt ut av sofaen og ble dritredd. han visste jo ikke at det bare var en humle. han ble så skremt at han hadde hjertebank i flere minutter etterpå. jeg hater småkryp som maur, edderkopper, biller og andre insekter. jeg får rett og slett frysninger. så jeg skjønner deg godt!!
Trulte76 Skrevet 9. mai 2008 #6 Skrevet 9. mai 2008 jeg er som deg..livredd vepser. Tar de kun selv når min samboer ikke er her, for da MÅ jeg. Men redd er jeg. Står klar med et hard blad e.l og går til ang når den er i ro..bommer jeg springer jeg ut av det rommet den er i, så lister meg på nytt til neste angrep. Ser sikkert veldig komisk ut, men sånn er det med meg hehe Har blitt stukket engang da jeg var ute å trillet minstejenta en sommer..ante fred og ingen fare..der kjente jeg det svei noe grusomt ved midja mi..hadde en liten glipe mellom buksa og toppen. koste det vekk med handa, da kjente jeg og så det var en veps. Sinsykt vondt og jeg følte meg litt rar i kroppen etter stikket. Kan aldri husket å blitt stukket før. Alltid vært redd de, men fikk enda mere grunn til å frykte de når jeg kjente hvor sinsykt vondt det var.
2 Gullunger Skrevet 9. mai 2008 #7 Skrevet 9. mai 2008 He, he - får vill panikk jeg også når jeg ser en veps! Ble stukket, for føste gang, i fjor sommer - og faktisk så var det ikke så gruelig vondt, men det svei endel lenge etterpå. Skjønner ikke hvorfor jeg er så livredd... men - panikken tar meg når de kommer susende imot.
HøstBaby <3 Elias Skrevet 9. mai 2008 Forfatter #8 Skrevet 9. mai 2008 Ja fytti, du finner meg som regel i et annet rom eller helst på andre siden av hagen om jeg sitter ute. Så fort det kommer en flygende så er jeg oppe av stolen før du aner det, så både stol å ting rundt meg flagrer, å der var jeg borte.. Folk tror jo jeg er gal! Hehe.. Skal bli morsomt da, med svæær mage, å ikke mulighet til å komme seg opp og bort like kjapt for før. Hehehehe...
LilleBjella Skrevet 9. mai 2008 #9 Skrevet 9. mai 2008 Allier deg med innsektsspray i stedet, eventuelt en hårspray. Da slipper du å treffe den fysisk. Tar ikke lang tid før den dauer heller. Funker like godt på edderkopper og andre ekle dyr som JEG ikke takler.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå