Northernlights Skrevet 8. mai 2008 #1 Skrevet 8. mai 2008 Diger gang som maa males med to farger. Men jeg er alene om jobben, og samtidlig maa jeg jo ha et oeye med minstemann paa 2,5 aar. (sorry,har ikke norske bokstaver paa gubbens PC) Mannen er innlagt, og jeg har lyst til aa overraske han med oppusset gang. Men klarer jeg det alene?? Tenker det trengs 3 stroek.
The most famous Ludder Skrevet 8. mai 2008 #2 Skrevet 8. mai 2008 Det fikser jo de kjedelige tv-programmene!
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 8. mai 2008 #3 Skrevet 8. mai 2008 På tv'n gjør de et helt hus på 60 minutter ;-) Men tror faktisk det skal gå. Jeg malte kjøkkenet og doen på en og en halv dag. Og der var det mye pirk, lister, klatring oppå skap og dilldall. Om det er flate vegger med lett tilgang og ikke ekstremt stort rom tror jeg fint du kan klare det. :-)
Gjest Skrevet 8. mai 2008 #4 Skrevet 8. mai 2008 Ja, hvis du kjøper en hurtigtørkende vannbasert maling så skal det gå greit. Mal når ungen er lagt. En godt dekkende maling skal i grunn holde med to strøk. mal på kvelden så tørker det over natta første strøket, og så det neste strøket neste dag. Jeg har tapeteset og malt et rom på et døgn jeg tidligere i vår.
Northernlights Skrevet 9. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 9. mai 2008 Da skal jeg se hvor langt jeg kommer.Men i natt Må jeg sove. Håper jeg kan få gjort det, for det ligger sånn på samvittigheten at det ikke har blitt gjort enda.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå