Anonym bruker Skrevet 8. mai 2008 #1 Skrevet 8. mai 2008 Noen som vet hvordan man skal forholde seg med tanke på sol på magen, mat i syden (skal til spania, Alcudia).. Vil jo selvfølgelig ikke sole magen da jeg har hørt at dette kan ha uheldige bivirkninger på fosteret.. Skal også ha med meg sønnen min på 15 mnd.. Men tenker litt på barnemat og melk og slikt.. Vi tenkte å ta med en boks med MME pulver, siden han drikker melk enda, men den melken i syden er visst ikke noe å skryte over.. Og mat og slikt? Selger de nestle og lignende i syden? Noen som vet?
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2008 #2 Skrevet 8. mai 2008 Det er småbarn i syden også - klart du finner barnemat. Helt sikkert også Nestle.. ;-) For deg som gravid, gjelder akkurat de samme tingene som her hjemme.
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2008 #3 Skrevet 8. mai 2008 Hehe, ja det hørtes jo egentlig ganske logisk ut;) Men er så mye prat alle plasser om hva man må passe på osv, at man blir jo litt tanke-vill på hele greiene;) Takker for svar..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå