:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 8. mai 2008 #1 Skrevet 8. mai 2008 hvorfor er det noen mennesker (som meg) som aldri blir ordentlig glad i folk, som ikke greier og engasjere seg og som aldri blir forelsket? jeg finner det irriterende. og lurer på hvorfor det er slik
Monajenten Skrevet 8. mai 2008 #2 Skrevet 8. mai 2008 Og jeg lurer på hvorfor det finnes noen mennesker (som meg) som blir alt for glad i folk og alt for lett avhengig av noen, som gjør at livet er helt jævlig om man ikke har personen rundt seg til enhver tid. Jeg finner det også irriterende. Konklusjon: Vi er alle forskjellige:-s Skal vi dele?
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 8. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. mai 2008 dele høres lurt ut. jeg trenger "Like mensker" i så sto dose at jeg kan like 1 mann godt nok til og leve et liv i lag med han og som også liker meg så godt. vil du sende over?
Monajenten Skrevet 8. mai 2008 #4 Skrevet 8. mai 2008 Ja, jeg har overdose på denslags. Sender over fire porsjoner jeg, så kan du heller gi videre om du får litt til overs......:-s
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 8. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 8. mai 2008 NEIII jeg vil bare ha 1 dose!!!!. hva skal jeg med og liker flere? det kommer det aldri noe godt ut av kan du fatte hvorfor vi ble vært vårt ytterpunk? kanskje detter er vår straff? hehe
Monajenten Skrevet 8. mai 2008 #6 Skrevet 8. mai 2008 Nei jeg fatter det ikke. Hva var vitsen med å gi oss overdose i hver vår ende liksom?? Det er grusomt å ha det sånn, og jeg skjønner at det må være litt gale å være i motsatt ende også. Straff? HVA har vi gjort galt?? :-(
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 8. mai 2008 Forfatter #7 Skrevet 8. mai 2008 vi pulte før vi ble gift. i følge noen er det grunn god nok ;-)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 8. mai 2008 Forfatter #8 Skrevet 8. mai 2008 foresten i anledning 8 mai (litt sent men dog) så har jeg forandret profilteksten min. vil du titte?
Monajenten Skrevet 8. mai 2008 #9 Skrevet 8. mai 2008 Bra dikt, og utrolig sterkt...sukk.. Jeg er overfølsom i dag og begynner garantert å grine om jeg leser det en gang til. Kjente klumpen i magen:-s Pulte før vi ble gift ja, det gjorde vi visst...jeg har til og med pult TO ganger:-s
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 8. mai 2008 Forfatter #10 Skrevet 8. mai 2008 bra! da er vi enige om diktet :-) det handler ikke om hvor mange ganger man har pult, bare at man har det. å om man skal drive og måle noe som helst når det kommer til puling så syns jeg ikke antal ganger er noe morro målemeter. men heller total tid. jeg har kanskje pult 20 ganger (ikke 20 folk), men i tid blir det sikkert totalt 15 min. så sånnsett er jeg praktisk talt jomfru :-)
Monajenten Skrevet 8. mai 2008 #11 Skrevet 8. mai 2008 Hahahaha;-) Jeg prøvde bare å være litt morsom da, siden jeg har to unger liksom (=to pulingser) ;-) Men det var tydeligvis en dårlig vits:-s Nytt nick: mortilgunnar hadde jomfrufødsel
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 8. mai 2008 Forfatter #12 Skrevet 8. mai 2008 jeg prøvde også og være morsom.. hihi... (antal ganger, minuter eller personer forblir hos meg) jeg prøvde meg på og påstå at det var jeg og jomfru maria, men etter at jeg hadde essohora som nick så var det ingen som tok det for god fisk. (kanskje fordi jeg ikke er en fisk?)
Monajenten Skrevet 8. mai 2008 #13 Skrevet 8. mai 2008 Mest sannsynlig! Be dem ta det for god krabbe istedenfor, kanskje det funker? HAHA:-s Herregud, jeg er overtrøtt, deppa og helt turbulent i dag. Ikke bra for kroppen.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 8. mai 2008 Forfatter #14 Skrevet 8. mai 2008 deppa og trubulent høres ikke bra ut. og med en overtrøtt i tillegg så sier jeg NATTA. hopp i seng. det blir ikke noe bedre før solen står opp!! sove godt!
The most famous Ludder Skrevet 8. mai 2008 #15 Skrevet 8. mai 2008 Du er mer preget av arv enn miljø, ganske enkelt. Du skal være stolt av det, du er nærmere naturen enn mange overflate-mennesker. Du er vel glad i barnet ditt, det er en naturlig følelse, ikke mange andre følelser som er så naturlig...
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 8. mai 2008 Forfatter #16 Skrevet 8. mai 2008 jepp jeg er glad i småen :-)
Gjest gründerjente Skrevet 8. mai 2008 #17 Skrevet 8. mai 2008 Du må elske deg selv, for å kunne elske andre...
The most famous Ludder Skrevet 8. mai 2008 #18 Skrevet 8. mai 2008 Der ser du. Du er styrt av innstinkter, ikke et samfunn som er fullt av falske følelser!
Monajenten Skrevet 8. mai 2008 #19 Skrevet 8. mai 2008 Sove ja, det var det da... Burde absolutt ha sovet, men får det ikke til. :-(
Tieran Skrevet 9. mai 2008 #20 Skrevet 9. mai 2008 Du beskytter deg selv.. Antageligvis har du blitt såret tidligere, på en eller annen måte. Evt levd et liv hvor du må klare deg selv. Ren beskyttelsemekanisme.. For hvis du ikke blir glad i/ tar inn på deg, så blir du heller ikke såret. Er i hvertfall det du sier til deg selv (evt ubevisst), men problemet er at man blir såret ofte likevel..Om enn ikke i like stor grad.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 9. mai 2008 Forfatter #21 Skrevet 9. mai 2008 liker meg selv da. ellers ville jeg jo ikke vært meg.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 9. mai 2008 Forfatter #22 Skrevet 9. mai 2008 tieran du kan ha rett i det altså. greid meg mye selv og ut satt for mye rart (psykisk sykt familiemedlem i veldig nær familie) så hvordan får man slutt på hele greia da?
Gjest Skrevet 9. mai 2008 #23 Skrevet 9. mai 2008 Helt ærlig; dersom man ønsker seg denne flammende forelskelsen, den store kjærligheten og ja, du vet, alle de fine klisjeene, så kan jeg informere om at de ikke dukker opp før den faktisk drømmemannen (for å holde oss til klisjeer) kommer ruslende. Og selv da, om han så kommer med skilt i panna er det ikke sikkert man oppdager det med en gang! Så det er hverken deg eller ditt emosjonelle liv det er noenting med, du er faktisk relatvit normal og distansen du har forhindrer at du blir såret og lar deg stå sterkere i situasjoner som Monajenten kan finne på å ha trøbbel! Du og jeg er nok ganske like på det feltet her, men jeg kan informere om at selv om man ikke har de flammende og blussende følelsene for alle og enhver har man ikke rotet bort evnen! Så den dagen klisjeene kommer sprettende etter deg så dukker de nok opp skal du se! Om du da er 25 eller 40, det er det ingen som vet...
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 9. mai 2008 Forfatter #24 Skrevet 9. mai 2008 *smøre seg med tolmodighet* godt og høre at jeg ikke er den eneste, det eneste som er dårlig gjort er at du allerede har funnet han. jeg vil også være god til å "lete".... hehe sjaman spådde at jeg kom til å møte han i sommer. det er ikke lenge til i sommer. *håpe hun har rett* lei av og være "bare" meg.
Gjest dagdrømmer Skrevet 9. mai 2008 #25 Skrevet 9. mai 2008 Bra det er flere av oss, føler meg som et utskudd blant alle disse følelsesmenneskene;) Men noen ganger kommer denne distansen godt med da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå