Storken1979 Skrevet 8. mai 2008 #1 Skrevet 8. mai 2008 Hei sann alle sammen Sitter her og er ganske sikker (rundt 70%) på at det har gått galt igjen hos meg. Er ca 8-9 uker på vei og har generelt hatt veldig lite graviditetsymptomer fra dag 1 (de andre tre gangene har jeg hatt mer symptomer). I 3 dager nå har jeg hatt "minirier" i ca 1 time hver gang med noen minutters mellomrom. Bare venter på blødningen som enda ikke har kommet. Første gang jeg aborterte var det en MA i uke 12 ca 2 uker etter fosteret var dødt, begynte da å blø ca 1 dag etter de første riene. Andre gang var sannsynligvis en SA i uke 7, Da hadde jeg ingen smerter før jeg plutselig begynte å blø. I den vellykkete graviditeten hadde jeg kramper i livmor som kunne ses utenpå magen(!) i uke 9, men alt sto bra til på UL. Er det noen fysiologiske ting som skjer rundt uke 8 som skulle tilsi at man får slike magesmerter? Burde jeg bestille legetime? Skal til syden 22. mai, kjedelig å begynne å blø der da. Huffa meg. Håper på svar!
;)Renate&Gabriel+lillesøster;) Skrevet 8. mai 2008 #2 Skrevet 8. mai 2008 Hei! Jeg har hørt at det er ganske vanlig med "tak" i magen. men dt spørs vel hvordan de kjennes ut? Er i min 7 uke, og veldig plaget med noe kraftige prikkinger i magen og ryggen.. Kjennes nesten lit ut som tak.. har hatt dette i noen dager nå, og hadde det i forrige svangerskap også, men da gikk alt bra! Hadde en SA i desember også, da gikk jeg med magesmerter hele dagen, begynte å blø på kvelden og få Skikkelige tak i mage/rygg/rumpe - og da måtte jeg bare springe på do.. Håper alt går bra, hadde jeg vært deg ville jeg kontaktet legen i morgen å prøvd å få til en innvendig UL? Slik at du får påvist liv;) Jeg tror ikke du må bekymre deg, men prøve å slappe litt av kanskje? Krysser fingrene å håper alt går bra!!;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå