Gå til innhold

Jadda, moden kan være så mangt...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ble bare borte et sekund for å føde et nydelig lite barn, også er det dette som møter meg når jeg vil fortelle om babyen min...

Jeg er sjokkert....

Jeg er helt skjelven....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gartulerer så mye med den perfekte lille skapningen du har fått! Det har ryktes helt til bygda at han er ubeskrivelig nydelig :-) Og at det står bra til med mammaen hans etter alt hun har vært gjennom.

Stor klem til deg!

Skrevet

Nå er jo jeg trææææg vet du og har ikke fått noe med meg, siden jeg har hatt sympati barsel. Men kanskje noen trengte litt større plass og fant seg en annen sandkasse å leke i. Jeg er allikevel sikker på at vi som blir igjen klarer å skape en god stemning. God klem til deg og lille nissen

Skrevet

Gratulerer så masse med babyen:) Leste han var helt nydelig ja:)

Jeg synes kanskje ikke det er noe å ta så veldig av for jeg da. Og å være "mest moden" blir jo aldri så lite latterlig.......

Jeg er det i alle fall ikke :P

Kanskje på tide å legge alt slikt til side og bare ha det hyggelig enten man "henger" her eller der.

Skrevet

Det er godt mulig at jeg er latterlig, men det får så være... men for all del... det er jo i grunnen revnende likegyldig hva jeg mener og tenker om saken.

Skrevet

Jeg mener ikek at du er latterlig.

Ikke det jeg mente.

Men det blir litt sånn....vannskelig å forklare kanskje.

Men på bim var det ofte et argument som ble sendt ut i diskusjoner som skulle være vinnende. Men det ble brukt i hytt og pine og mistet egentlig all futt.

Bare ikke det å være moden eller ikke moden skal bli det samme som det andre ordet ble det på bim.

Nå skjønner du sikkert ikek en skvett av hva jeg skriver (gjør det knapt nok selv, hehe)

Men stemningen blir vel neppe bedre av å fortsette med dette. Sannsynligvis er det eneste som hjelper siden å legge hele skiten bak seg og fortsette. Selv om noen har blitt såret, og sikkert med grunn.

Blanke ark, om det er mulig.....

Skrevet

Var vel ikke en diskusjon om hvem som er mest moden... Men at det faktisk kjennes litt ubehagelig for noen her inne som synes det har vært vondt og kjipt.. Oppfattet ikke Dritgrei som latterlig- men om hun var det- melder jeg meg gjerne inn i latterlig klubben. Kanskje vi kan kalle forumet for latterlig forum.. Et forum for de trege, de som ikke helt skjønner hva som skjer, de følsomme, de sjokkerte, de varme, de menneskelige, de koselige, de artige, de alvorlige, de som sliter, de som gleder seg... Æg e me

Skrevet

Sukk, jeg skulle aldri ha åpna kjeften......

eller begynnt å skrive blir vel mer riktig.

Jeg har IKKE ment at du er latterlig Dritgrei!

Men synes det er litt mye drama kanskje......

men det er så mange flotte., hyggelige mennesker her inne.... derfor titter jeg innom i ny og ne ;P

Håper det fortsetter å være det.

Men jeg med min svært manglende innsikt i situasjonen her ser det som at et punktum er nødvendig.

for diskusjonene mente jeg.

Jeg vet ikek hvem som er slemme og ubehagelige her inne, jeg synes det er trist som alle andre at det er folk som blir såret her. Men om siden skal kunne fortsette å være koselig (og det burde være mulig med så mange hyggelige personer) så må man kanskje legge fra seg det negative og begynne å fokusere på det positive.

Som for eksempel den massive støtten som er for folk som har det tøfft her inne.

Jeg blir sikekrt misforstått i dette ekstremt rotete innlegget. Men ingenting er vondt ment. Bare litt tanker fra ett trøtt hodet.

Skrevet

Ikke litt mye drama fra dritgrei jeg mente....

Huff...Jeg roter meg inne her. Tror ikke jeg får frem det jeg ville uansett hvor mye jeg surrer videre nå.

Beklager hvis noen ble støtt.

Skrevet

Hei,vellkommen hjem =)

Å gratulerer med lille vidunder =)

Jeg er en av di som er flytta litt ut her.Å gidder ikke utdype i det brede hvorfor.Alle vet hva det starta med.Å etter det føler jeg meg uglesett.Flere jeg har pleid skrive med,svarer aldri osv.Hvorfor?? Jeg har ikke gjort noen her en ting.Så det såra mer og mer.

Derfor reiser jeg på ferie,ikke langt unna.Men der håper jeg å finne tilbake til humoren min igjen.Å ikke minst meg selv...

Syns ikke det er noe vits i å rippe opp i dagen som var.Ingen tjener på det.Kall meg gjerne umoden,hvis dere vil det.Men jeg gjør dette for min skyld,ikke for noen andre.Jeg er lei av å gråte triste tårer.Å da kan jeg vel få finne gleden,uten å kalles umoden?

Ikke var dette ment som verken ekle ting eller noe.Bare noen tanker som kom da jeg leste denne tråden.

Håper dere forstår hva jeg mener =)

klem

Skrevet

Gratulerer masse med baby :-D

Deilig at fødselen er overstått tenker jeg :-D

(jeg vet ikke hva som har skjedd og orker ikke blande meg heller, er jo heller ikke den mest aktive her heller.)

Skrevet

Velkommen "hjem". Håper du koser deg med den lille og nyter dagene. Ikke tenk på det her inne. Jeg er kanskje skikkelig optimistisk og umoden, men jeg tror dette roer seg hvis vi bare lar alt ligge og fortsette med alt sidene har stått for i stedet. Både av alvor og latter!!!

Klem

Skrevet

Kan bare slutte meg til og si velkommen hjem:) Er bare innom her en gang i blandt,og har fremdeles ikke skjønt hva som skjer..treigis det er jeg.Håper alt står bra til i dritgreifamilien!!!!

klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...