Anonym bruker Skrevet 8. mai 2008 #1 Skrevet 8. mai 2008 Hei. Jeg har falt for en kjole på nettet. Vidre har jeg ringt til forhandler for å høre om den er å få tak i. I en hel uke har de sagt at svaret kommer på mail i kveld- men nop. Jeg ringer igjen, etterlyser svar, men ingenting skjer. Jeg har valgt ut en av de dyreste kjolene de har i utvalget, liksvel er servicen så dårlig. Hva hadde dere gjort? Droppet hele kjolen ( finnes ingen andre steder)? Det er jo sååå vanskelig å bestemme seg for kjole, nå som jeg først har gjort det virker forhandler useriøs. Til hans forsvar er det jo høysessong nå.,,
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2008 #2 Skrevet 8. mai 2008 Rettelse: de sier på dagtid at svaret helt sikkert kommer om kvelden når jeg ringer - men det har det altså ikke gjort i en hel uke.
Vannmann35 Skrevet 11. mai 2008 #3 Skrevet 11. mai 2008 Det virker veldig useriøst, så jeg ville prøvd å finne samme kjole et annet sted - det kan umulig være bare én i hele verden som selger denne kjolen... Alternativt kan jo kanskje Torunn R eller JK-dress sy den for deg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå