Karomamma Skrevet 8. mai 2008 #1 Skrevet 8. mai 2008 Må hvile den dumme og teite armen/skulderen min litt.... Selv om jeg kunne sittet opp halve natta, kjenner jeg! Trivelig å sjå dokk
Attpåklatten :-)™ Skrevet 8. mai 2008 #2 Skrevet 8. mai 2008 Takk det samme Karopusseoppogsjælihetmamman:-) Du er lur som tar vare på den armen.....håper den blir bedre til slutt! Sove godt og alt det der:-)
iznogood Skrevet 8. mai 2008 #3 Skrevet 8. mai 2008 Er ikke armen blitt noe bedre på deg? Lite kjekt det der - men det må jo dra seg til får vi alle håbe. Riktig så god natt til den damen, da :-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 8. mai 2008 #4 Skrevet 8. mai 2008 LA8PV logger nå av og melder: Pip Pip, God Natt og Sov Godt Wherever You Are! Og takk for i kveld - gøy å tulle og fjase:-)
Babyonboard ;-) Skrevet 8. mai 2008 #5 Skrevet 8. mai 2008 Jepp og jeg må pakke etc... Kjenner at armene mine kommer til å være VONDE i mårra!! Asfalt er en fin ting..... Og den kan jo males grønn også!!! Natta jenter ;-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 8. mai 2008 #6 Skrevet 8. mai 2008 Har hørt om Hard Asfalt, men aldri grønn;-D Nattaa!!
Gjest Skrevet 9. mai 2008 #7 Skrevet 9. mai 2008 gikk glipp av morroa jeg =) Men fikk da ledd litt i dag,og det trengtes. Håper arma er bedre i dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå