Karomamma Skrevet 8. mai 2008 #1 Skrevet 8. mai 2008 Bare lurer på hvordan det funker å jobbe skift med aleneansvar for 3 barn og en halv dyrehage? Mye familie i nærheten? Eller jobber du bare "vanlig" overtid i kveld med barnevakt? Ikke for å være nysgjerrig altså... Eller jo, det er jo derfor jeg spør
iznogood Skrevet 8. mai 2008 #2 Skrevet 8. mai 2008 Jeg jobber ikke skift - bare overtid :-) Og da får jeg jobbe hjemmefra, så sånt blir timet etter at barna er lagt, bikjene matet og luftet, anden dikkedert med, klevasken satt på og hele pakken. Tiden mellom kl. 1600 og 2100 er *hellig* - da er jeg uansett krise ikke tilgjengelig for arbeidsgiver. Til gjengjeld kan jeg ofte sitte fra 21 til halve natten om det er saker og ting som må passes på. Så da synes jeg at jeg gjør mitt :-) Det jeg passer på er gjerne løsninger som jeg selv har utviklet og som kjører i pilot en stund. Så livet som alenemamma er ikke så ille :-) Mye familie har jeg ikke rundt meg - faktisk ingen :-/
Attpåklatten :-)™ Skrevet 8. mai 2008 #3 Skrevet 8. mai 2008 Det er jammen meg imponerende!!! Det får en annen til å fremstå som et lite sart persilleblad som klager om sambo er borte litt for lenge.......og vi har bare en liten..........og to STORE:-) Men så er jeg blitt en voksen jente som vet hvor jeg vil ha skapet da;-)
iznogood Skrevet 8. mai 2008 #4 Skrevet 8. mai 2008 Jeg har lempet på krava :-) Jeg vil bare ha skap, jeg - nesten samma hvor det står. Så slipper jeg å rydde 80 tallet ut fra alle skaene jeg alt har :-D
iznogood Skrevet 9. mai 2008 #6 Skrevet 9. mai 2008 Jeg har en tamand :-) Jeg fant henne da hun var bitteliten og på vei til tjernet i nabolaget sammen med mammaand og søskenender. Skjoren hadde singlet henne ut og drevet henne bort fra familien sin. Og det sto hun mellom en haug med skjor som kløp etter henne og skrek for sitt bare liv. Så jeg kleppet henne med meg - hun var så liten at hun satt i håndflaten min. Tanken var å finne en andefamilie å sette henne bort til - men det fant jeg jo aldri. Så da har hun vokst seg stor og fet hos meg og blitt oppdradd av alle hundene mine :-) Så sånn har hun blitt familieand.
iznogood Skrevet 9. mai 2008 #8 Skrevet 9. mai 2008 akkurat :-) hun er helt helt sikker på at hun er en bikkje akkurat som de andre bikjene. normalt er det vel puddelen som er andehund - men ikke hjemme hos meg :-D
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 9. mai 2008 #9 Skrevet 9. mai 2008 He he he.... Ja men kanskje det hadde gått opp et lys for den om du tok den med på andejakt??? Nei huff nå var jeg slem..... Ikke sine artsfrender:o))) Men kan den gi svømmefot og sitte på komando??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå