Gjest Skrevet 8. mai 2008 #1 Skrevet 8. mai 2008 Jeg så hun lekte med en...og så spiste hun den jaggu meg også...sikkert proteinrikt. :-D 2 1/2åringen fikk et glass og samla mange fine på som vi studerte med forstørrelsesglass. Spennende, noen hadde grønne øyne. Og noen hadde fine striper på ryggen.... Ungen var i 100.... Fant er særlig stort individ av arten Tegenaria atrica i yttergangen for et par dager sia. Vært noe for enhver krangler vil jeg tro ;-))))) Husedderkoppen som finnes i de fleste norske hjem kan faktisk bli hele 8-10 cm lange! Det er noe å tenke på før an kryper under dyna... Ja, jeg vet jeg er i det sadistiske hjørnet i kveld....men edderkopper er NYTTEDYR, fine og fantastisk flotte hvis dere studerer dem. Jeg vuderer å gi sønnen min en tarantell i10års gave faktisk.
Gjest Skrevet 8. mai 2008 #2 Skrevet 8. mai 2008 Det Artige er å tenke på hvor mange edderkopper vi får i oss i løpet av et år..............fysj
Gjest sug lut fet ballade Skrevet 8. mai 2008 #3 Skrevet 8. mai 2008 Jeg liker edderkopper, de er hyggelige medboere. En gang delte jeg hus med ei bille, den bodde i et hjørne og om fram om natten, da skrapte den med beina så jeg hørte den tassa rundt. Det var også fint. Største ungen her spiste mark. Og mark er min eneste fobi, faktisk. Han nyter fremdeles å snakke om det. Han spiste maur også, men det er ikke no' pes.
Gjest Skrevet 8. mai 2008 #4 Skrevet 8. mai 2008 Sønnen min hadde en forkjærlighet for "skrukketroll" da han var liten...fysj...
Gjest sug lut fet ballade Skrevet 8. mai 2008 #5 Skrevet 8. mai 2008 Spiste ham dem? Du får sette ham på en diett av hjortelusflue, har du vært borti dem? Da får han i alle fall sterke tenner, de er pansra.
Gjest Skrevet 8. mai 2008 #6 Skrevet 8. mai 2008 Å fydda....jo takk, vært på jakt noen ganger....fysj..
Jodasåneidaså Skrevet 8. mai 2008 #7 Skrevet 8. mai 2008 Jøsseball, og så jeg som trodde unger bare dugde til oppvaska.
Ikkelektuell Skrevet 8. mai 2008 #8 Skrevet 8. mai 2008 Du får biller til å høres ut som ålreite dyr, men jeg synes likevel de gjør seg best i fri natur. (Dette er dama som får kramper av kaffebiller i blomsterbedet. Blæuuurgh).
Gjest sug lut fet ballade Skrevet 8. mai 2008 #9 Skrevet 8. mai 2008 Dette var en veldig ålreit bille, grei og fin som samboer. Biller er jo ikke ekle, de er blanke og pene. Men alt som er markete - da skal de fattige ha takk.
Gjest Skrevet 9. mai 2008 #10 Skrevet 9. mai 2008 Hey, hvis ho et sniglar også, kan du sikkert tjene litt pengar på henne
Gjest Skrevet 9. mai 2008 #11 Skrevet 9. mai 2008 JO takk, hun har prøvd å spise en liberia snegl også, men da grep jeg inn ;-) Et sted går grensa her også ;-)
La Perla Skrevet 9. mai 2008 #12 Skrevet 9. mai 2008 Ja, og den liberiasneglen er jo enda eklere enn iberiasneglen også ;-)
Gjest Skrevet 9. mai 2008 #13 Skrevet 9. mai 2008 Æsj:/ Tror jeg hadde gitt henne vekk etterpå. Ett stykk besludlet unge gies vekk med barnehageplass.Alt utstyr medfølger. Må hentes.
Northernlights Skrevet 9. mai 2008 #15 Skrevet 9. mai 2008 Æsj...gir du ikke ungen din MAT???? hørt om kjeks????
Gjest Skrevet 9. mai 2008 #16 Skrevet 9. mai 2008 NIks, her må de finne føda si selv ;-b Lut, kaldt vatten og edderkopper.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå