Gå til innhold

Stakkars jenta mi:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag fikk den lille jenta mi på 8 uker sprøyte og det var bare helt forferdelig.. Hun lå til brystet da stikket kom, men det var så vondt at hun gråt masse. Det var så hjerteskjærende for meg at jeg også begynnte å gråte.(Jeg vet at jeg som mor skal være så tøff og holde meg rolig, men jeg klarte det ikke) Hun gråt en liten stund før hun gav seg, men selv når hun hadde roet seg ned å sov i vogna så smågråt hun litt i søvne. Nå ligger hun i senga og sover og har det godt, men jeg har fremdeles vondt i hjertet når jeg tenker på det:( Gruer meg sånn til neste gang(om 1 mnd).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi får lett vondt på de små sine vegne når det er noe, og jeg kjente det litt jeg også både da de tok blodprøver av henne på sykehuset og da hun fikk vaksine. Hun gråt litt og det gjorde sikkert litt vondt. Men jeg tenker at det er jo utrolig lite vondt i forhold til de sykdommene hun kan få hvis hun ikke får vaksinene sine. Hvis babyen din merket at du ble opprørt og gråt så kan jo det også ha bidratt til at hun gråt litt ekstra?

Prøv å tenke positivt neste gang så kanskje det går lettere for dere begge.

Skrevet

Jeg måtte gå ut da de tok blodprøve på sykhuset, jeg kjente tårene presse på.....pappaen sto sammen med h*n og tok det helt fint....derfor var det godt at pappaen holdt han første gangen han fikk vaksine også...men etter det er det jeg som har gjort det, men jeg visste at han ikke ville reagere så mye.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...