Anonym bruker Skrevet 8. mai 2008 #1 Skrevet 8. mai 2008 Hvilken solfaktor bruker dere til 3-4 mnd gml. baby?? Hvilke merke?? Smører dere hendene også? Vesla putter nærmest hele neven inn i gapet..
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2008 #2 Skrevet 8. mai 2008 Siden det ikke er annbefalt å smøre små barn med solkrem brukte vi ikke det på første før den sommeren hun var 2 år og vi kommer ikke til å bruke det i sommer på babyen vi har nå. De skal ikke være i solen uansett.
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2008 #3 Skrevet 8. mai 2008 Vi bruker solfaktor 30, vichy for barn(fåes på apotek), har ikke smørt hendene, men burde kanskje gjøre det:-) Jenta mi får også litt solkrem i munnen når jeg smører ansiktet hennes, tunga stikker ut med en gang jeg smører, vanskelig å unngå, tror ikke små mengder er farlig.
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2008 #4 Skrevet 8. mai 2008 Hvorfor er ikke det anbefalt egentlig? og hva kan skadene være? Barnet mitt sitter jo ikke i solen enda, men hender jo det kommer litt sol inn i vogna eller når vi er ute på andre ting, prøver selvfølgelig å snu barnet mest mulig vekk fra sola, men litt blir det jo...
wjkcg Skrevet 9. mai 2008 #5 Skrevet 9. mai 2008 Har en på ni uker og har smørt på med faktor 40 i fjeset, men ikke på hendene av samme grunn som deg. Iom at hun nå vil sitte i vogna og kikke ut når vi triller er det umulig å hindre at hun får sol på seg innimellom, så jeg satser på solhatt og solkrem framfor å holde henne inne i skyggen støtt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå