Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken solfaktor bruker dere til 3-4 mnd gml. baby?? Hvilke merke?? Smører dere hendene også? Vesla putter nærmest hele neven inn i gapet..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Siden det ikke er annbefalt å smøre små barn med solkrem brukte vi ikke det på første før den sommeren hun var 2 år og vi kommer ikke til å bruke det i sommer på babyen vi har nå. De skal ikke være i solen uansett.

Skrevet

Vi bruker solfaktor 30, vichy for barn(fåes på apotek), har ikke smørt hendene, men burde kanskje gjøre det:-)

Jenta mi får også litt solkrem i munnen når jeg smører ansiktet hennes, tunga stikker ut med en gang jeg smører, vanskelig å unngå, tror ikke små mengder er farlig.

Skrevet

Hvorfor er ikke det anbefalt egentlig? og hva kan skadene være?

Barnet mitt sitter jo ikke i solen enda, men hender jo det kommer litt sol inn i vogna eller når vi er ute på andre ting, prøver selvfølgelig å snu barnet mest mulig vekk fra sola, men litt blir det jo...

Skrevet

Har en på ni uker og har smørt på med faktor 40 i fjeset, men ikke på hendene av samme grunn som deg. Iom at hun nå vil sitte i vogna og kikke ut når vi triller er det umulig å hindre at hun får sol på seg innimellom, så jeg satser på solhatt og solkrem framfor å holde henne inne i skyggen støtt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...