Babyonboard ;-) Skrevet 8. mai 2008 #1 Skrevet 8. mai 2008 Titt tei!! Fikk et lite hint om det er her dere gjemmer dere ;-)))
iznogood Skrevet 8. mai 2008 #2 Skrevet 8. mai 2008 Fikk du hint også? Jeg måtte gjette meg frem til det helt på egenhånd :-)
Karomamma Skrevet 8. mai 2008 #3 Skrevet 8. mai 2008 Dæggern døtte meg, er det ikke selveste Lille Laila? Så koselig!! Alt bra med deg?
Attpåklatten :-)™ Skrevet 8. mai 2008 #4 Skrevet 8. mai 2008 Hey You! Gamle dibbere våkner til liv igjen:-) Hehe:-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 8. mai 2008 #5 Skrevet 8. mai 2008 iznogood Du besto jo testen da!!! Det er det viktigste........du fant veien og jeg er sikker på at du brukte anda til å snuse deg fram:-)
Babyonboard ;-) Skrevet 8. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 8. mai 2008 Jaja går så bra så ;-) Har vært ute i hagen i dag og brukt muskler som har vært døde leeeeeeenge... NÅ lever de!!!! ......au.......
Attpåklatten :-)™ Skrevet 8. mai 2008 #7 Skrevet 8. mai 2008 Hehehehe, da er vi to:-) Auauaua........de er litt sånn rundt på rare steder de musklene!!!! Hvordan er været der du er???
Babyonboard ;-) Skrevet 8. mai 2008 Forfatter #8 Skrevet 8. mai 2008 Det er fire lusne grader og du trenger IKKE fortelle meg at dere hae sommer!!!!!!!!! Det har nemlig tuuuuuuuuuuuuusen mennesker gjort før deg! hahahaha
Attpåklatten :-)™ Skrevet 8. mai 2008 #9 Skrevet 8. mai 2008 Fniiiis..............jeg hadde egentlig bare tenkt å si: VELKOMMEN MIN VENN! Og vi har cirka 45 minuter tills vi når vårt mål........i Playa del Sol:-) Her ska ni følje med på en liten seightseeing och se vad Playa del Sol har att bjuda på! Lite fòrfriskningar blir serverad vid ankomsten! Så vill jag bara få `ønska alla velkomna hit til Playa del Sol och hoppas ni får ett trevligt upphåll!!!
Babyonboard ;-) Skrevet 8. mai 2008 Forfatter #10 Skrevet 8. mai 2008 Ditt da..................................................... Eeeeeh, sorry, det va visst noe med stemning noen nevnte her tidligere.... Inngår "name-calling" i dårlig stemning??? hihihihihhi
Attpåklatten :-)™ Skrevet 8. mai 2008 #11 Skrevet 8. mai 2008 Hæ????? name-calling...........altså.........hva er det??? Nå er jeg skikkelig blond..........med litt grå stripe midt i..........lækkert ja.......
Babyonboard ;-) Skrevet 8. mai 2008 Forfatter #12 Skrevet 8. mai 2008 Grått er trendy altså!!!! Jeg bare venter på at hengeøyelokk, hengepupper og hengemage skal bli det også ;-))))
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 9. mai 2008 #13 Skrevet 9. mai 2008 Hei du....Det var jo ikke så lenge siden..... Men på nett var det vel heller lenge siden:o)) Så fint at du slenger deg i valsen også.
Gjest Skrevet 9. mai 2008 #14 Skrevet 9. mai 2008 Heeeei ;o) Så godt å se deg igjen!!! ÅÅÅh,nå ble jeg glad nå.Endelig er baby tilbake ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå