Gå til innhold

bare holde på ungen???

Anbefalte innlegg

Skrevet

bare en tanke som falt meg inn...

leste en artikkel om et kvinnfolk nede i humbuggland som gikk med et dødt barn i seg. hun hadde fått så panikk under fødselen og rett og slett nektet å føde barnet. kroppen hadde da godtatt det og heller kapslet inn ungen...

falt meg plutselig inn nå når meldingene starter å ploppe inn med informasjon til meg om at fødselen snart vil starte..

har litt over 5 uker igjen til terminen,men folk vil til stadighet minne meg på om denne fødselen jeg har foran meg... SOM OM DET ER MULIG Å GLEMME AV DET....

husker stadig den forje fødselen bedre og bedre...

begynner å revurdere det hele nå... kanskje man bare skal knipe igjen?

traaalaaalaa.... *titte i taket*

tror jeg skal lese meg opp på litt bedøvelse på sengekanten idag jeg.....

så går jeg imorgen å kaster mobilen min langt til havs...trenger rett og slett ikke daglige meldinger for å minnes på om det man har foran seg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hørtes igrunn ut som en verre og lengre fødsel om en ombestemmer seg på halvveien og kniper igjen :) Er jo det som er befrielsen: At ungen en har venta på eeeendelig kommer ut... Kjipt å gå høygravid et ekstra år og ikke få noe godt ut av det en gang? ;) Nei når fødselen først er i gang da skal jammen meg ungen ut også.

Men meldingene lenge før fødsel kan godt folk spare seg for spør du meg også, jeg vet godt hva jeg har i vente ja! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...