snart mor til 3 Skrevet 8. mai 2008 #1 Skrevet 8. mai 2008 bare en tanke som falt meg inn... leste en artikkel om et kvinnfolk nede i humbuggland som gikk med et dødt barn i seg. hun hadde fått så panikk under fødselen og rett og slett nektet å føde barnet. kroppen hadde da godtatt det og heller kapslet inn ungen... falt meg plutselig inn nå når meldingene starter å ploppe inn med informasjon til meg om at fødselen snart vil starte.. har litt over 5 uker igjen til terminen,men folk vil til stadighet minne meg på om denne fødselen jeg har foran meg... SOM OM DET ER MULIG Å GLEMME AV DET.... husker stadig den forje fødselen bedre og bedre... begynner å revurdere det hele nå... kanskje man bare skal knipe igjen? traaalaaalaa.... *titte i taket* tror jeg skal lese meg opp på litt bedøvelse på sengekanten idag jeg..... så går jeg imorgen å kaster mobilen min langt til havs...trenger rett og slett ikke daglige meldinger for å minnes på om det man har foran seg...
JordbærMamma Skrevet 9. mai 2008 #2 Skrevet 9. mai 2008 Hørtes igrunn ut som en verre og lengre fødsel om en ombestemmer seg på halvveien og kniper igjen Er jo det som er befrielsen: At ungen en har venta på eeeendelig kommer ut... Kjipt å gå høygravid et ekstra år og ikke få noe godt ut av det en gang? Nei når fødselen først er i gang da skal jammen meg ungen ut også. Men meldingene lenge før fødsel kan godt folk spare seg for spør du meg også, jeg vet godt hva jeg har i vente ja!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå