sykkelpumpe Skrevet 8. mai 2008 #1 Skrevet 8. mai 2008 Har hele t tiden vært veldig kvalm, ømme bryster og murring i magen. Godt og ha med tanke på at det er eneste beviset på at det faktisk er noe i magen. I dag har jeg ikke kjent noe av noe. Har heller ikke ikke vondt eller noen blødninger. Na skal det jo sies at jeg er 11+5 og at jeg vet at det er naturlig at symptomene kommer og går, og at jeg er på vei over i den"enklere fasen" av graviditeten. Engstelsen som har tatt meg har kanskje noe med at i morgen skal vi på UL, så jeg er redd for at de skal finne ut at noe er galt. Blir tussete av dette, men i morgen på denne tid vet jeg... Heldigvis:)
;)Renate&Gabriel+lillesøster;) Skrevet 8. mai 2008 #2 Skrevet 8. mai 2008 VIlle bare ønske deg mye lykke til på UL! Alt står nok bra til med den lille skal du se;) Du får gi oss en tilbakemelding her inne når du er ferdig da, så får vi høre hvordan det har gått;) Viktig å få vite at det er liv der inne når man blir bekymra! Lykke til da;)
svanemamma Skrevet 9. mai 2008 #3 Skrevet 9. mai 2008 Alt er nok i skjønneste orden skal du se:-) Lykke til på UL.
Myra Skrevet 9. mai 2008 #4 Skrevet 9. mai 2008 Huff, det er ikke enkelt å være så engstelig jeg er 11+0 i dag og jeg har det på samme måten. Blir nesten litt "glad" når jeg kjenner meg kvalm eller øm i brystene. Skal på ultralyd i neste uke og kjenner også at jeg forbereder med litt i underbevisstheten på at noe er sikkert galt. Helt ulogisk og ufornuftig, men.. Alt er sikkert bra både med deg og meg og de små derinnne...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå