Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hele t tiden vært veldig kvalm, ømme bryster og murring i magen. Godt og ha med tanke på at det er eneste beviset på at det faktisk er noe i magen. I dag har jeg ikke kjent noe av noe. Har heller ikke ikke vondt eller noen blødninger.

Na skal det jo sies at jeg er 11+5 og at jeg vet at det er naturlig at symptomene kommer og går, og at jeg er på vei over i den"enklere fasen" av graviditeten. Engstelsen som har tatt meg har kanskje noe med at i morgen skal vi på UL, så jeg er redd for at de skal finne ut at noe er galt. Blir tussete av dette, men i morgen på denne tid vet jeg... Heldigvis:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

VIlle bare ønske deg mye lykke til på UL!;)

Alt står nok bra til med den lille skal du se;)

Du får gi oss en tilbakemelding her inne når du er ferdig da, så får vi høre hvordan det har gått;) Viktig å få vite at det er liv der inne når man blir bekymra!

Lykke til da;)

Skrevet

Alt er nok i skjønneste orden skal du se:-)

Lykke til på UL.

Skrevet

Huff, det er ikke enkelt å være så engstelig jeg er 11+0 i dag og jeg har det på samme måten. Blir nesten litt "glad" når jeg kjenner meg kvalm eller øm i brystene. Skal på ultralyd i neste uke og kjenner også at jeg forbereder med litt i underbevisstheten på at noe er sikkert galt.

Helt ulogisk og ufornuftig, men..

Alt er sikkert bra både med deg og meg og de små derinnne... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...