Gå til innhold

Ingen hatliste eller likeliste - men tristliste.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen ganger er det så kjipt a-ha, men da er det jo greit at man har litt ting som man kan hate også!

Ellers er jo egentlig 8. mai en fin dato i bunn og grunn.

Videoannonse
Annonse
Gjest sug lut fet ballade
Skrevet

Ja, det er på et vis mer energi i hatlista enn i tristlista, tristhet bare renner ut av fingertuppene mens man sitter apat i stolen..

Skrevet

Ja, men det er greit å være trist, for da kan man kanskje bli glad igjen noen dager senere da. Hat har jeg alltid i meg.

Gjest sug lut fet ballade
Skrevet

Trist varer lenger enn det akutte hatet, trist kan man være ved siden av alt annet i årevis...

Skrevet

Ja, det vet jeg vel egentlig alt for godt. Men det er fint å tenke litt sånn, ellers tar det bare overhånd.

Skrevet

trist suger, spess i årevis

hva er fint med 8.mai?

Skrevet

Pleide å være kanskje.

Men noen ganger så har det triste minner med seg, og da kan de triste dagene også være fine på sin måte.

Skrevet

ja, ta vare på de gode minnene

Skrevet

uten det sure, smakker ikke søtt søtt ;-)

livet består av mye, mer en vi vet og tror. men en ting er sikkert. det er motgang som gjør deg sterkere! det er motgang som gjør at det gode som kommer etter på smaker godt. og ofte så har vonde minner en gang vært gode, så om man tar bort minnene så har man heller ingen gode minner og da er hjerte bare tomt. det føles kanskje tomt nå også. men det går over. akkurat som at solen altid står opp :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...