Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vaskemaskinen går for fullt :-) Hatt en herlig ferie, men jammen var det fint vær her og :-)

Sjekket kontoen nå: Vi har brukt totalt 20 000,- på ferien i 9 dager. Med fly, hotell, leiebil m/bensin, leie av parkering på Gardemoen, mat, fornøyelser m.m. for 4 personer.

Jeg synes det ble en billig ferie, ikke har vi vært forsiktig med penger heller.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det var ikke galt! nesten billig det jo:)))

Så fint å høre at dere har hatt det fint, vi reiser til Mallorca C'an Picafort 23 mai:))))))))) bare 2 uker igjen.

Vi skal ha med oss mamma og pappa samt svigermor og svigerfar så jeg håper og tror det kan bli en ganske billig uke...*ler*

Velkommen hjem, kos deg med finvær her også:) Hvordan var været der nede nå? Ser de melder mye drittvær fremover.

Skrevet

Så deilig:-)

Vi reiser om 5 uker! JUHU;-)

Skrevet

Hvor mange grader var det der nå? Vi sakl i august!!Gleder meg masse!

Skrevet

Vi var veldig heldige med været. Ca. 25 grader med sol om dagen. Vi satt ute og spiste om kvelden, men da solen gikk ned måtte jeg ta på jakke.

Det eneste teite som skjedde var at en bil kjørte inn i oss bakfra, ikke særlig gøy med skademeldinger i et spansktalende land :-(

Flaks i uflaksen var at vi ikke var langt i fra leiebilkontoret så alle involverte i uhellet dro dit og fikk fylt ut papirene. Det var ikke vår feil (ulykken), så jeg håper ikke det blir noe tull i ettertid.

Skrevet

Ja -god tur :-) Du "NoDoubt" i morgen skal vi til manuell terapeut igjen for 2. gang med tvillingene våre. Det blir spennende å høre hva han synes og hva han skal gjøre videre.

Skrevet

God tur til deg og :-)

Skrevet

Altså til Bente69:-)

Skrevet

Hva er det og oppleve på Alcudia? Evt vannland,fornøyelsespark etc. Noen tips til hva vi kan finne på.Skal være der i 2 uker.

Skrevet

Vi skal også i august:-D

Velkommen hjem, og kose deg med klesvasken;-)

Skrevet

Spennende:-)

Håper han får de helt friske snart.

Nå er de vel myke og gode etter varmen på Mallorca:-)

Skrevet

så kjekt å høre!!! ;)

vi reiser den 7juni;) til cala dor (?)

gleder meg noe syyykt! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...