Anonym bruker Skrevet 8. mai 2008 #1 Skrevet 8. mai 2008 Jeg kjøper dyre såper, shampooer, kremer ol for så når de blir tomme fylle opp med billige, dagligvare varianter, type first price. Andre som gjør det?
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2008 #2 Skrevet 8. mai 2008 Nei, ser ikke vitsen med det. Samme om jeg har billig eller dyre såper. Nå bruker jeg bare det jeg liker, lano og en shampo, gubben har en annen shampo. Så for meg er det samme hvem merke shampoen har, bare at jeg liker den. (tåler veldig få såper og shampoer også, så om jeg skulle lånt en shampoo av noen og jeg viste jeg kunne bruke den utifra flaska hadde jeg fått en ubehagelig opplevelse om jeg ikke tålte den shampoen som var i. eller såpen for den sakens skyld.- mange dager med store sår på hender, blødende sår og kløe. Og jeg er egentlig ikke veldig alergisk.
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2008 #3 Skrevet 9. mai 2008 hehehe Litt redd for å miste status om noen ser du kjøper billige varer? Nei, her i huset får det meste være i den forpakningen det er;) Men shampoer, og rense prod. blir litt dyre, da....
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2008 #4 Skrevet 9. mai 2008 Kjøper jeg dyrt så står dyrt framme og når jeg har kjøpt billig så står billig framme. Ser overhode ingen grunn til å late som jeg har noe jeg ikke har.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå