CaMeLiA ♥ er mamma til to ♥ Skrevet 8. mai 2008 #1 Skrevet 8. mai 2008 3 dager før ikm. hadde vel el før jeg trodde også da. så da går jeg over i 3 pp! har ikke brukt el tester, for jeg ble gravid på pillen sist gang, og det var absolutt ikke planlagt, så jeg trodde vel at det skulle gå fort denne gangen også da, men nei:( vet jo at det er normalt at det tar litt tid, men jeg får vel begynne å el teste neste periode tenker jeg. lykke til alle dere andre med ikm i uke 20 (og alle andre også!) håper dere har mer hell en meg!
Mammaen til Lillegutt+maijente Skrevet 8. mai 2008 #2 Skrevet 8. mai 2008 Alltid like kjedelig det der... Lykke til videre!
CaMeLiA ♥ er mamma til to ♥ Skrevet 8. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. mai 2008 takk takk:) vet jeg ikke har prøvd så lenge, og at mange her inne har prøvd veldig mye lenger en meg, men det er litt leit for det:( satser på at det går bedre neste periode! lykke til deg også
Mammaen til Lillegutt+maijente Skrevet 8. mai 2008 #4 Skrevet 8. mai 2008 Takk for det:) Begynner bli drittlei selv kan du si... Når man først har bestemt seg at man ønsker barn, blir man jo utålmodig fra første negative test. Og vi som har prøvd lenge, har også sytt og klagd da vi fikk våre første neg tester, så syt i vei;)
CaMeLiA ♥ er mamma til to ♥ Skrevet 8. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 8. mai 2008 ja, er sant det! regnet nesten med å bli gravid i første pp siden det gikk uten at vi prøvde en gang sist, så jeg ble skikkelig skuffa da. men har skjønnt at det ikke er så enkelt! hehe... har ikke stresset så mye med det denne gangen, så ble ikke såå skuffa nå da. må nok bare smøre meg med litt tolmodighet:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå