Lillebror Skrevet 8. mai 2008 #1 Skrevet 8. mai 2008 har lest om og forhørt meg rundt om det,har ingen erfaring og lurer på hva du har prøvd,har tenkt litt på MOBY WRAP sjal...
corleone Skrevet 8. mai 2008 #2 Skrevet 8. mai 2008 Til liten baby er nok elastisk sjal best, eller lommeslynge. Til større barn er det bedre med vevd sjal. Er ikke så stor forskjell på knyttemetoder på elastisk og vevd. Uansett, ikke fall for BabyBjørn
Lillebror Skrevet 8. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. mai 2008 det er på grunn av baby bjørn vi vil prøve sjal...det sier vel sitt om hvor godt likt den er...nå skal vi ha nr 5 og vil prøve noe vi blir forhåpentligvis til å like...;-)
corleone Skrevet 8. mai 2008 #4 Skrevet 8. mai 2008 Sjal er akk. som å komme i himmelen etter BB Anbefales.
Gjest Skrevet 9. mai 2008 #5 Skrevet 9. mai 2008 Jeg har ikke prøvd noe som helst, men har bestilt en brun Moby Wrap som jeg GLEDER MEG til at skal komme!!! Jeg har lest masse positivt om slike elastiske sjal, og sjekk denne linken: Noe så søtt har jeg aldri sett før! Det ser jo så koselig ut! Da samboeren min så linken, gikk han rett på nett og kjøpte en Moby Wrap... :-D
Tuni♥ Skrevet 9. mai 2008 #6 Skrevet 9. mai 2008 Åååå, sånn skal vi også ha! Var en fin film det der..
Lillebror Skrevet 9. mai 2008 Forfatter #7 Skrevet 9. mai 2008 var å leste på tettinntil, tror det blir en moby d!!! det er det samme som en wrap,men med en kontrast farge på midten!!!
Gjest Skrevet 9. mai 2008 #8 Skrevet 9. mai 2008 Ja, de ser så utrolig koselige ut! Jeg gleder meg veldig til å få brukt vår, og så lenge ryggen holder vil jeg nok bruke wrapen framfor vogna. Synes også det er herlig at mannen får mulighet til å knytte så nære bånd til barnet; altså å ha det inntil seg utenom kose/mate/stelle-tider. Vi har jo hatt barnet tett inntil oss i 9 mnd, så her i gården var det far som valgte farge, og far som skal få bære mest.
Novemberbolle Skrevet 9. mai 2008 #9 Skrevet 9. mai 2008 Moby D har vevd panel i midten, ikke bare en fargekontrast;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå