Gå til innhold

noen som er kjent med clearblue

Anbefalte innlegg

Skrevet

monitor, kjøpte min helt ny på ebay og på min er det data kort holder er det det på de som er i norge og vet noen hvor jeg kan få tak i sånn kort, prøver og sette meg inn i den men knoter litt, hehe hvordan syns dere den har funket har det klaffet for noen

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, jeg har benyttet meg av Clearblue fertilitetsmonitor (engelsk utgave) men på den er det ikke noe datakort holder. Det er kun plass til å stikke inn testpinnen.

Her er link til den jeg har:

http://www.clearblue.info/uk/FertilityMonitor.cfm#How_does_FM_work

Er det samme type du har eller?

Det klaffet for meg på fjerde forsøk med å bruke monitoren (jeg hadde den ikke i 1ste PP, kun 2,3 og 4PP). Alt i alt syns jeg den var verdt pengene for den ga meg oversikt over min egen syklus og når jeg hadde eggløsning. Noe som var bra siden eggeløsningen min ikke kom på dag 14 hver måned, men varierte fra dag 11 til dag 16 (denne mnd når jeg ble gravid hadde jeg EL på dag 14 og hadde sex to dager før EL og samme dagen)

Lykke til videre!

Skrevet

på toppen på monitoren så er det en sprekke som man kan putte et memory card på en måte hvis du skjønner men prøver og gå inn på den siden det står om i brukerhåndboken men der finner jeg ikke noe memorycard. sånn jeg kan ta inn i en printer og skrive ut informasjonen. følte meg litt grønn nå ja hehe

Skrevet

Ummm, jeg er jommen ikke helt sikker....

Send de en email og spør de direkte, de er nok mer enn villige til å hjelpe til.

Men funker den ellers da? Eller virker den ikke uten det memorycard greiene?

Når jeg kjøpte min trengte jeg bare sette inn batterier og trykke på m-knappen.. så var det bare å sjekke den hver morgen til jeg skulle sette inn testpinnen. Men det det kan jo hende at det er noe jeg ikke har fått med meg da, eller at det er flere forskjellige utgaver av den...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...