Gå til innhold

Fødselsforberedende kurs

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ville du gått det? Har du gått det?

Hvor mye koser/kostet det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har aldri gått på sånne kurs. Ikke for at jeg ikke har tro på det, men heller fordi jeg har en såpass nær familie jeg kunne snakke med om alt, så jeg hadde ikke det behovet.

Hadde jeg ikke hatt hele den kvinnelige siden av familien min som har opplevd en fødsel eller fem hver seg, ville jeg ikke nølt et sekund med å melde meg på.

Skrevet

Vi var på fødselsforberedende kurs forrige gang, og syntes det var veldig greit. Husker ikke hva vi betalte. Jeg hadde nok lest meg til mye fra før, men for mannen min var det kjempenyttig. Han ble mye roligere. Vil absolutt anbefale for førstegangsfødende :-)

Skrevet

Vi har meldt oss på det, skal en kveld nå i mai og en i juni, jeg var også veldig usikker på om vi skulle eller ikke, vi skal betale 500 kr så da hopper vi i det. litt fordi vi syns det er fint å gjøre dette sammen, jeg er stadig til kontoller men det er uten min kjære, så dette ville vi gjøre sammen. vi er førstegangs så jeg trur vi vil få litt ut av det.

Skrevet

Har veldig lyst å gå på det, men jeg er redd økonomien vår setter en stopper for det. For det første her i Bergen kutter de ned på alt av svangerskapsomsorg- spare, spare.... :( Men jordmødreforeningen skal viste ha noe 1-en! - dag. Og det koster 1000 kr!!!! Men det er vel den eneste muligheten om jeg som bor i Bergen skal få omvisning på sykehuset- Haukeland- før jeg føder.

Men jeg syns virkelig de tar godt betalt for det.....

Heldig er dere som bor andre steder enn i Bergen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...