<3 Prinsesse <3 og <3 prins <3 Skrevet 8. mai 2008 #1 Skrevet 8. mai 2008 Jeg begynner permisjonen i morgen og merker at jeg gruegleder meg til å dra fra jobb i morgen. Mest fordi jeg er utrolig dårlig på avslutninger. veit jo at jeg skal dit masse på besøk og at jeg skal fortsette på samme sted etter permisjonen. Men sånn hade greier er så fælt. Er det flere enn meg?
Gjest Skrevet 8. mai 2008 #2 Skrevet 8. mai 2008 jeg koste meg masse og syntes det var synd da den var over. nå skal vi ha en til og kan nesten ikke vente til babyen kommer. gleder meg sååå mye til det. det er 2,5 mnd igjen. håper det går fort. vil ha babyen min nå jeg=) så jeg kan kose meg hjemme med den=) og det gullet vi har fra før da. Men han vil jo være mye i barnehagen også da.
Storken1979 Skrevet 8. mai 2008 #3 Skrevet 8. mai 2008 Morn! Jeg virkelig stortrives i jobben min. Kunne ikke tenkt meg en annen jobb for alt i verden. Når det er sagt- å gå hjemme var for meg reine idyllen! Hadde det så kjempeflott hjemme det året:-)) Gleder meg til jeg skal i permisjon igjen! Men -jeg grein litt når jeg fikk blomster og sånn den dagen jeg gikk i permisjon hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå