Gå til innhold

Noen her som har hatt problemer med One Call? u/t

Anbefalte innlegg

Skrevet
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva slags problemer tenker du på? Eneste jeg har å utsette på dem, er at det tar lang tid før linja kobler opp når jeg skal ringe, og spesielt til samboeren min, som og har One Call.

Skrevet

jeg fikk aldri regninger fra dem, bare purringer med purregebyr,samme hvos mange gange rjeg ringte å snakke med dem.

og i starten fikk jeg kjempe lave regninger, type 140kr pr mnd osv.

så plutselig fikk jeg regninge rpå 600-900 kr, noe osm er mer enn det jeg får nå når jeg har 119kr i mnd avgift osv.

og det burde strengt tatt ikke la seg gjøre sånn i forhold til at det er er så mange gratis ringe minutter og gratis sms....

fikk heller andri tilsendt de spesifiserte regningene jeg maste etter... så jeg sa opp.

men alle andre jeg kjenner e rkjempe fornøyde med det da:) aldri hørt noen klage.

Skrevet
Skrevet

ser nå at jeg ordla meg litt feil, mente ikke problemer, men om noen var misfornøyd?? Jeg hadde kjempe lave tlf regninger i starten a'la 100-200lappen, nå er de oppe i 500 ++, føler ikke at tlf har blitt brukt noe særlig mer heller, får gå gjenom å se:)

Skrevet

Høres rart ut det... Greit å gå igjennom og sjekke hva som pengene er gått ut til. Tror det laveste jeg har hatt med OneCall er 60 kr, og høyeste 200kr, den mnd da jeg var borte fra min kjære i noen få dager.. :P Brukte Chess før, husker ikke om det var King jeg hadde, regningene var omtrent på det dobbelte. Sender mye mer enn 90 sms pr mnd, men ringer ikke så mye som 120 minutter... Bruker praktisk talt ikke wap, og sender noen veldig få mmser

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...