Gå til innhold

Er han ikke interressert? Hva mener dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skev en sms til han natt til lørdag sist uke, hvor jeg skrev følgende:Kom bort en dag, en gang hvis du vil.. Han svarte : Ja jeg kan godt komme bort å ta en kaffe en dag:) Jeg svarte ikke noe mer på dette, Etter dette har vi ikke hatt noe kontakt. Så jeg lurer på om dere mener jeg burde ta initativ nå, eller han? Vi har hatt noe på gang for to år siden, jeg var jo helt på knærne etter han, men det ble ikke oss da.. Han har sagt i ettertid at han var veldig usikker på hvor han hadde meg da. Noe som ikke er rart i og med jeg sa at jeg ikke ville ha oe forhold, og at han ikke måtte begynne å bry seg osv.. Noe jeg aldri burde sagt, da jeg ville ha han egentlig..Men dumme meg trodde at han ville bry seg mer da, det var vel sånn spille kostbar ting jeg tenkte, som ble dratt alt for langt... Så jeg lurer på om jeg burde sende han en sms nå, at han kanskje er like usikker som meg på en måte? Eller skal jeg bare droppe det å la det ligge, å anta at han ikke er interessert

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den som intet våger, intet vinner!

Ta en sjanse. Send en sms istedet for analysere settingen i stykker.

Da får du visshet og slipper å fundere på det i årevis.

Skrevet

Jeg syns du bør sende mld og være mer konkret. "Vil du komme å ta en kaffe med meg i morgen ved femtiden?" For eksempel. Du blir litt diffus i det du skriver, og da har det lett for å ikke bli noe.

Skrevet

En mann som er interessert tar kontakt. Sorry! Jenter er ganske flinke til å finne unskyldninger for hvorfor menn ikke tar kontakt, men den enkle grunnen er som regel at de ikke er så veldig interessert. Prater av egen (og andres) erfaring. Mener ikke å være slem eller såre deg, og jeg kan jo så klart ta feil :-)

Skrevet

Gjør som hun over sier, og be ham konkret, med dag og tid.

Så finner du jo fort ut det.

Greit nok, det er ikke alltid menn er intesessert, men at de ikke tar kontakt, er jo like ofte fordi de er litt sjenerte og usikre i forhold til oss.

Skrevet

Jeg hadde værtfall skrevet å spurt om han ville komme på kaffe fx imorgen. Da er du åpen,men ikke innpåsliten. Det verste som kan skje er vel at han har en unnskyldning for at han ikke kan komme. Da kan du ta hintet he he =) Lykke til!

Skrevet

Hi her:

Ja kunne vel skrevet en sms og vært litt mer konkret, men jeg vet ikke om jeg tør... Frykten for å bli avvist liksom... Men den som intet våger.... Uff ikke lett det her.. Er livredd for å virke desperat, osv, at han ikke vil ha meg fordi jeg viser for mye interesse.... Litt teit tankegang, men når en har gått på noen smeller, sitter det godt i, og en blir gjerne ofte mer usikker en det en burde være kanskje.... Takk for inspill iallefall:)

Skrevet

Jeg syns du skal sende den sms'en jeg:-)

Det er jo en god stund siden dere skrev sammen sist, så du er absolutt ikke desperat om du sender en mld nå:-)

Bare skriv helt enkelt og spør om han vil komme på kaffe da og da, og så sleng på et smilefjes:-)

Skjønner tankegangen jeg, og syns ikke det er teit. Men hopp i det, du har ingenting å tape. Blir du avvist, så blir du det jo uansett, sant? Så da er det likegreit å gjøre det med en gang sånn at du blir ferdig med ham, HVIS det skulle vise seg at han ikke er interessert.

Lykke til!!

Skrevet

Er nok ltt enig med hun som skriver at han ville tatt kontakt dersom han var interessert. Har også sittet time ut og inn og hørt på venninner som legger ut og bortforklarer hvorfor fyren de er interessert i ikke tar kontakt, og det viser seg alltid at fyren rett og slett ikke er interessert.

Når det er sagt så er det jo ikke så farlig om du sender en melding. Han kan jo være et unntak. Det er da ikke noe pinlig å sende en melding til en gammel flamme? Og er han ikke interessert, ja vel, du har ikke driti deg ut av den grunn! Men la det for all del bli med den ene meldingen..

Skrevet

Hvorfor er du på BiM hvis du er singel? Du prøver vel ikke å få barn hvis du ikke er sammen med noen?

Skrevet

Jesus...

Halloooo! Få MED DEG at Anonymforumet ikke bare er for BiM, da!

Skrevet

HI her:

Er på dib, har ei lita jente så...

Ja er jo forsåvidt enig i at gutter som ikke tar kontakt, ikke er interessert, har også mange erfaringer bak meg:) men i dette tilfellet her er jeg litt usikker, derfor dette innlegget.... Det er jo sånn at gutter også kan være usikker på hvor de har en jente, og om hun egentlig mener noe seriøst,, De kan jo være usikker de også, som oss... Nei jeg tror jeg sender den meldingen jeg, og er litt mer konkret, så får det bare stå til... Har han en unnskyldning for ikke å komme osv, så var han jo aldri egentlig interessert i utgangspunktet på em måte, og da er det jo like greit å få det ut av verden først som sist.....

Skrevet

Jeg tror ikke han er interresert, for da hadde han vel skrevet om å få komme til deg... Men uansett lykke til da!

Skrevet

Det er helt umulig å si ut i fra det du skriver om han er int eller ikke... Jeg har opplevd det motsatte har skjedd, at gutter som er int ikke tør å ta kontakt med meg.. He, he... Kanskje det har litt med personligheten min å gjøre, men da jeg ble sammen med samboeren min var det jeg som sto på krava, og det er jeg veldig glad for nå i ettertid! :)

Hva med å sende han en vits eller noe da, så se på responsen? Du må i hvert fall bare satse skal du ha noe sjans! Kanskje du skremte han sist med det du sa? Enig med deg i at du ikke skal virke for ivrig i å kapre han da, men det er jo forskjell på å barbere seg å kutte av seg hodet.. :) Hva med å møte han en annen plass for kaffe? Hvis det blir for stivt å invitere han hjem til deg? Hva med å skrive en mld om han vil bli med på kafe, eller en fotballkamp eller ett eller annet? Se film er jo greit, da slipper en å prate så mye.. He, he.. :)

Du må ikke overanalysere og anta ting ut ifra det som han skriver eller ikke skriver i en mld. Og da mener jeg både positivt og negaivt. Det er mer sansynlig at han venter på at du skal invitere han over på kaffe enn at han ikke svarer fordi han ikke er int mener jeg. Tror ikke han tør å spørre når han skal komme over på den kaffen heller.

Men alt er nå mulig, bare hopp i det! Vær litt tøff og overrask deg selv nå.. ;)

Skrevet

Jeg tror dessverre heller ikke at han er interessert, for nå HAR jo du tatt initiativet, og ingenting skjer. Hvis du sender en tekstmelding til får du sikkert et klarere svar, men jeg er redd det blir negativt. Du spurte jo om han ikke kunne komme innom, og det var HAN som sa "ja, på en kaffe". Jeg mener at det signaliserer at han ikke er interessert i noe mer, men jeg håper jeg tar feil. Lykke til uansett.

Skrevet

ja, nei får bare anta at han ikke er interessert da....., helt sant han burde jo tatt videre initativ da så......

Skrevet

Send han en mld og vær konkret. Det er eneste måten dere finner ut av dette på. Han skrev jo til deg at han ville komme å ta en kaffe en dag, men så hørte han jo aldri noe mer. Ikke rart om han blir usikker på deg. Få høre hvordan det går da! Lykke til!!

Skrevet

Jeg tror han faktisk ikke er interessert.

Anbefaler deg å kjøpe boken : "Han er faktisk ikke interessert." Det er en bra bok som kommer til å spare deg masse tid og dumme tanker. Den hjalp meg ihvertfall og anbefaler også "Mars og Venus på stevnemøte."

Boken "Han er faktisk ikke interessert!" er dessutten lettlest.

Skrevet

Jeg signerer denne.. Den "Han er faktisk ikke interessert"-boka er genial. Tror den vil åpne øynene for mange som ikke forstår seg på mannfolka de er interessert i!

Skrevet

Jeg har en venninne som var interessert i en fyr hun innimellom hadde sex med. Hun var dritforelska i han, men visste ikke hva han følte. Tilslutt tok hun motet til seg og spurte, og han svarte at han aldri ville bli sammen med henne. LIKEVEL så tolket hun alle signalene han sendte, spurte alle bekjente om han snakka om henne, spurte om han så på henne når hun sto med ryggen til, ringte spåtelefon og spurte om han, osv. osv. Hvorfor holder noen på sånn? Kan de ikke bare stikke en kniv i hjertet sitt med en gang, lissom?

Skrevet

Ja den er ikke dum den boka...... Har den selv, og lest den mange ganger, noen ganger er det bare å innse at en mann rett å slett ikke er interessert, men ikke alltid like lett da....

Gjest Nordavind fra sør
Skrevet

Hvis du er for pågående skygger mannfolka fort unna og mister intrs. Men hvis du oppfører deg for kostbar blir han ofte usikker og forsvinner i armene på ei frøken nummer 2....hehehe..ikke lett det derre:) Prøv deg litt frem du...Da har du ivertfall ikke latt han gli av gårde uten å ha prøvd. Det kan du angre fælt på etterpå. Lykke til:)

Skrevet

tja ikke godt å si, men du har jo ingenting å tape på å skrive en sms da... Den som intet våger intet vinner vet du:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...