Sikkertforgammel Skrevet 8. mai 2008 #1 Skrevet 8. mai 2008 Har så vondt i magen i dag!! Det "bråker" skikkelig der inne... SKIKKELIG romling, og så kjenner jeg det rase i tarmene :S En venninne av meg sa at hun fødte i uke 37, og det var fordi hun hadde hatt en dag med diare, hadde jm fortalt henne i ettertid. Noen andre som har hørt om det?? Vil helst ikke føde nå da :S
Gjest Bjørnen Collargol*gravid* Skrevet 8. mai 2008 #2 Skrevet 8. mai 2008 jeg har hatt diare i flere dager uten at noe har startet her i alle fall!
Sikkertforgammel Skrevet 8. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. mai 2008 Måtte spørre venninna mi en gang til i kveld, og jm hadde sagt at hvis man var moden, så kunne diare sette i gang fødselen, pga at tarmbevegelsene kunne gjøre så livmora reagerte... Det var sånn jeg forsto det på venninna mi hvertfall...
Gjest Bjørnen Collargol*gravid* Skrevet 9. mai 2008 #4 Skrevet 9. mai 2008 Da er det sikkert noe helt annet ja. Jeg er nok ikke moden ennå :-)
hallais Skrevet 9. mai 2008 #5 Skrevet 9. mai 2008 Trodde det var slik at i enkelte tilfeller tømmer kroppen seg selv før fødselen starter og at det er derfor man har diare før riene starter??? Slik føltes det til meg ihvertfall..Syntes det var en real ordning, slapp klyster..
Puselure Skrevet 9. mai 2008 #6 Skrevet 9. mai 2008 Har også hørt at kroppen tømmer seg selv før fødselen. Men har hørt om ei som hadde omgangssyken med diare og oppkast som fødte prematurt i uke 33. Hun hadde vært dårlig i over 1 døgn, men det blir jo noe annet...
Gjest Skrevet 9. mai 2008 #7 Skrevet 9. mai 2008 Er vel slik at kroppen renser litt opp inni der før eventuelt fødselen setter igang Men nå går det omgangssyken og diare da, så jeg hadde trodd på viruset istedet for fødsel nå :/ hehe
lucy Skrevet 9. mai 2008 #8 Skrevet 9. mai 2008 hmmm... har hadd litt løs mage i det siste ja...kjenner litt murring må jeg å innrømme... kansje noe skjer snart da.... er i 38. uke.....
nove Skrevet 9. mai 2008 #9 Skrevet 9. mai 2008 Det var akkuratt slik fødselen min startet sist gang. Måtte plutselig på do, måtte et par ganger før jeg kjente at riene kom ( var da moden og til termin). Tror det er kroppen sin måte å renske systemet før fødsel.
Mamalicious Skrevet 9. mai 2008 #10 Skrevet 9. mai 2008 Min fødsel starta også sånn Diare OG oppkast! løp fram og tilbake på do!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå