MartheMor+Lillegutt Skrevet 8. mai 2008 #1 Skrevet 8. mai 2008 Jeg er bare i uke 5+3 enda, og har de siste årene trent jevnlig. Men de siste ukene har jeg ikke trent noenting, redd for å gjøre noe galt..
Tomine is my star Skrevet 8. mai 2008 #2 Skrevet 8. mai 2008 Jeg gikk mye,og syklet.... Litt flaut i ettertid...for jeg trodde ikke at jeg var så stor som jeg var på slutten..må ha vært litt av ett syn der elefanten kom susende rundt på sykkel...blæh..
Gjest Skrevet 8. mai 2008 #3 Skrevet 8. mai 2008 Sist trente jeg ikke så mye, men denne gangen prøver jeg å trene så mye som jeg klager (har noen plager som gjør det litt vanskelig). Varierer litt på det da, trener litt med treningsdvd for gravide også går jeg lange turer i kjapt tempo de dagene jeg ikke orker å trene foran tv`n Prøver også å ikke bli sint på meg selv eller få dårlig samvittighet de dagene jeg bare ikke klarer, ikke så lett men man må høre på kroppen sin
ditte&malusken&lillebror Skrevet 8. mai 2008 #4 Skrevet 8. mai 2008 Nei, trener ikke noe til vanlig heller, så setter ikke i gang med det når jeg er gravid heller:)
Mille** Skrevet 8. mai 2008 #5 Skrevet 8. mai 2008 Nope, hadde nok med å komme meg i dusjen i løpet av dagen. ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå