Anonym bruker Skrevet 8. mai 2008 #1 Skrevet 8. mai 2008 Har en nabogutt her på 7 år. Han er veldig vanskelig. Kommer hit hele tiden og gjør faenskap. Som og ødlegge mine barns sykler og leker, og senga mi.sa klart ifra at det ikke var lov og hoppe i senga mi,men han nekte og høre etter. Han kommer hit hele tiden,og sier jeg NEI, Da står han i vinduene og glaner. Sist helg ble jeg helt sjokkert over språkbruken hans. Sa at jenta mi var død,han ha tatt en kniv og skjært hun opp. Da ble jeg forbannet,og kjefta på han,at sånne ord vil jeg ikke ha i huset mitt,mens mora satt og sa ingenting. Gutten sto bare og flirte. Har det vært min gutt, skulle jeg har lært han oppdragelse!!
Hikken Skrevet 8. mai 2008 #2 Skrevet 8. mai 2008 Jeg gikk fordi en barnehage her i området for et par år siden, og da sto det et par gutter på 5-6 år ved gjerdet og ropte: "få se på fitta di, jeg veit du har en!" til meg. Fikk tak i et par voksne der og ba dem passe litt bedre på ungene..
Gjest fløyelsgrøt&smørøyet*2pp* Skrevet 8. mai 2008 #3 Skrevet 8. mai 2008 Nei istedet for oppdragelse har barn alternativer. Har du ikke lært noenting du a?
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2008 #4 Skrevet 8. mai 2008 tror nok mest det er mora sin feil. han er ute etter oppmerksomhet, kanskje han ikke får nok hjemme? å bli kjeftet på er også en form for oppmerksomhet. den verste selvfølgelig, men siste løsning. alle barn trenger tilbakemeldinger
L@boline Skrevet 8. mai 2008 #5 Skrevet 8. mai 2008 Virker som om gutten ikke opplever noen form for grensesetting hjemmefra, og da blir de desverre ganske ufordragelige. Det er jo foreldrenes skyld og ikke barnet, men det kan være vanskelig å huske på når barnet oppfører seg kjipt. Ikke så lett å vite hvordan man skal håndtere sånne barn, men du kan i alle fall gjøre det klart for ham at i ditt hjem er det du som bestemmer, og kan han ikke akseptere det så er han heller ikke velkommen.
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2008 #6 Skrevet 9. mai 2008 Vet man ikke skal kjefte på barn,men mora orker ikke si fra så. Han får gjøre som han vil. Nå er det langhelg,og jeg gruer meg. Regner med han er på døra her hvert 5 min. Kommer til og hente hammern,og slå i stykker dn ringeklokka! Han kommer hit hele tiden. Har sakt fra til mora at det er ikke jeg som skal passe han,men hjelper ikke. Jeg er alene med mine barn,og har nok med de, men det skjønner ikke hun. Er ikke mitt problem at han har ingen og leke med. Er så sinnsykt lei!! Lyst og flytte. Sorry, mått bare få det ut, koker inne meg!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå